Vissza |
Bacsi Mihály (2022) A közösségi finanszírozás helyzete Magyarországon. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kenyeres Krisztián (2022) Robotok gyakorlati alkalmazása a moziban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Molnár Ádám István (2022) Az influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Murzsa Marianna (2022) A szervezeti kultúra fejlesztése coaching eszközökkel. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Májkel Vivien (2022) Meghatározott cselekmények végrehajtása, mint újszerű tevékenységi kör az adóhatóságnál. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Nagy Krisztina (2022) A bankszektor digitalizációja. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Puskás Vivien (2022) A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Pál Benjámin (2022) A biztosítási szektort övező negatív társadalmi megítélés vizsgálata a magyar lakosság körében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Radák Máté István (2022) A hagyományos és az online marketing fogyasztói megítélése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Rákosa Gréta (2022) Az influenszer marketing, ahogy az Y és Z generáció látja. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Sulyok Fruzsina Dóra (2022) Zala megye termálfürdőinek szolgáltatásmenedzsment szempontú elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Szili Dóra (2022) Az ügyfélélmény feltérképezése a hazai bankszektor elektronikus csatornáinak vonatkozásában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Takács Tibor Bence (2022) Úton a tudásmenedzsment 4.0 felé. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Tóth Máté Bálint (2022) Az innovációs erő fejlesztésének lehetőségei a zalai ökoszisztémában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Varga Éva (2022) Kiégés a generációk tükrében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.