Szili Dóra (2022) Az ügyfélélmény feltérképezése a hazai bankszektor elektronikus csatornáinak vonatkozásában. Zalaegerszeg Faculty of Business Administration.
![]() |
PDF
szili_dóra_2022jan.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (2MB) |
![]() |
PDF
Vázlat_Szili_Dóra_2022jan2.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (562kB) |
Abstract
Dolgozatomban az ügyfelek elégedettségét vizsgálom, a hazai bankokra, valamint azok elektronikus csatornáira kivetítve. A szakdolgozatom első felében, azaz az elméleti részben először az elektronikus bankolást, mint fogalmat mutatom be, majd elemzem a fejlődését és trendjeit, és kitérek a vírushelyzet okozta változásokra, ezt követően a hazai bankszektor online megoldásait ismertetem, a szolgáltatások lehetőségétől a biztonságig. A későbbiekben az ügyfélélmény és felhasználói élmény fogalmát szemléltetem, valamint bemutatom, hogy mi szükséges ahhoz, hogy pozitív élményt érjünk el. A dolgozatom második felében hazai és a nemzetközi ügyfélélmény kutatások eredményeit szemléltetem, valamint saját primer kutatásomat mutatom be, melynek során egy kvantitatív kérdőíves kutatás segítségével gyűjtöttem adatokat a témában. A fő célcsoport a hazai bankok azon ügyfelei voltak, akik rendszeresen használják a bankjuknál elérhető elektronikus csatornákat. Az eredmények segítségével vizsgáltam az ügyfelek elégedettségét, magával a bankkal szemben, valamint a fő cél az online felületekkel kapcsolatos elégedettség felmérése volt.
Institution
Pannon Egyetem
Kar
Zalaegerszeg Faculty of Business Administration
Department
Informatikai Rendszerek és Alkalmazásai Tanszék
Szak
Level of instruction
BSc course
Supervisors
Item Type: | Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | digitalizálás - digitalizáció, e-bank, elektronikus bankolás, internetbank, mobilapplikáció - app, ügyfélélmény, véleménykutatás - kérdőíves vizsgálat |
SWORD Depositor: | SWORD |
Depositing User: | SWORD |
Date Deposited: | 09 Mar 2022 14:27 |
Last Modified: | 21 Apr 2022 11:28 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |