Az ügyfélélmény feltérképezése a hazai bankszektor elektronikus csatornáinak vonatkozásában

Szili Dóra (2022) Az ügyfélélmény feltérképezése a hazai bankszektor elektronikus csatornáinak vonatkozásában. Zalaegerszeg Faculty of Business Administration.

[thumbnail of szili_dóra_2022jan.pdf] PDF
szili_dóra_2022jan.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)
[thumbnail of Vázlat_Szili_Dóra_2022jan2.pdf] PDF
Vázlat_Szili_Dóra_2022jan2.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (562kB)

Abstract

Dolgozatomban az ügyfelek elégedettségét vizsgálom, a hazai bankokra, valamint azok elektronikus csatornáira kivetítve. A szakdolgozatom első felében, azaz az elméleti részben először az elektronikus bankolást, mint fogalmat mutatom be, majd elemzem a fejlődését és trendjeit, és kitérek a vírushelyzet okozta változásokra, ezt követően a hazai bankszektor online megoldásait ismertetem, a szolgáltatások lehetőségétől a biztonságig. A későbbiekben az ügyfélélmény és felhasználói élmény fogalmát szemléltetem, valamint bemutatom, hogy mi szükséges ahhoz, hogy pozitív élményt érjünk el. A dolgozatom második felében hazai és a nemzetközi ügyfélélmény kutatások eredményeit szemléltetem, valamint saját primer kutatásomat mutatom be, melynek során egy kvantitatív kérdőíves kutatás segítségével gyűjtöttem adatokat a témában. A fő célcsoport a hazai bankok azon ügyfelei voltak, akik rendszeresen használják a bankjuknál elérhető elektronikus csatornákat. Az eredmények segítségével vizsgáltam az ügyfelek elégedettségét, magával a bankkal szemben, valamint a fő cél az online felületekkel kapcsolatos elégedettség felmérése volt.

Institution

Pannon Egyetem

Kar

Zalaegerszeg Faculty of Business Administration

Department

Informatikai Rendszerek és Alkalmazásai Tanszék

Szak

gazdaságinformatikus

Level of instruction

BSc course

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Gelencsér Ildikó
Külső
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Szűcs Judit, Dr.
Belső
adjunktus; Informatikai Rendszerek és Alkalmazásai Tanszék; GKZ

Item Type: Thesis
Uncontrolled Keywords: digitalizálás - digitalizáció, e-bank, elektronikus bankolás, internetbank, mobilapplikáció - app, ügyfélélmény, véleménykutatás - kérdőíves vizsgálat
SWORD Depositor: SWORD
Depositing User: SWORD
Date Deposited: 09 Mar 2022 14:27
Last Modified: 21 Apr 2022 11:28

Actions (login required)

View Item View Item