Vissza |
Balogh Fruzsina (2021) Egy családi vállalkozás fejlődése holisztikus szemlélet alapján. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Blaskovics Bianka (2021) CRM-mel az APZ-s élményteremtés útján. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Bordács Alexa (2021) Beszerzési politika egy cég gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Böröcz Annabella (2021) Nemzeti Művelődési Intézet hatása a helyi társadalom önfejlesztő folyamataira. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Csabi Virág (2021) A Pannon Fejlesztési Alapítvány marketingstratégiájának kidolgozása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Czikli András (2021) Beruházási projekt megvalósulása a Jánház Kft-nél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Faragó-Rózsás Anita (2021) Biogazdálkodás indítása Magyarországon. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Farkas Rebeka (2021) Merjünk nagyot álmodni? Tudatosság és a véletlenek szerepe egy vállalkozás növekedésében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Flander Richárd (2021) Napjaink marketing trendjei és a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány brandépítő marketing terve. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Gecse Félix (2021) Tőzsdei befektetések fajtái és elemzési módszerei. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Horváth Judit (2021) Mikro- és kisvállalkozások támogatása a Zalaegerszegi Inkubátorház és Innovációs Központ által. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Horváth Sára (2021) A Coca Cola márka bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kalamár Brigitta (2021) A logisztika szerepe a nyugdíjbiztosítási kérelmek elbírálásának folyamatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Király Benita Roberta (2021) Termékfejlesztés marketing fókuszú elemzése a Zalaco Zrt.-nél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kiss Virág (2021) Hotel Kapitány Wellness Superior CMS rendszerének bemutatása és online szobafoglalások jelene, jövője. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kletner Ádám (2021) A Helikon Kastélymúzeum gazdálkodása és projektjeinek bemutatása, elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kozák Boglárka (2021) Integrált vállalatirányítási rendszerek szerepe a vállalatok életében. ERP rendszerek jelentősége a vállalatok életében, az SAP rendszer és szerepe az E.ON Ügyfélszolgálati Kft.-nél ügyviteli tevékenységek végzésekor. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Könczöl Bálint (2021) Projektmenedzsment gyakorlatának bemutatása a Nyugat-Magyarországi Utánpótlás-Nevelési Centrum fejlesztési projektjén keresztül. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kőteleki-Szatmári Anett (2021) A Red Bull Hungária Kft. ellátásilánc menedzsmentje. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Lucz Vanessza Benita (2021) Duális hallgatók értékteremtő ereje. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
László Dorina (2021) Kávéfogyasztás - avagy egy cseppnyi fekete boldogság és ami mögötte van. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Martinov Zsolt (2021) Benchmarking a sütőiparról. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Mencigár Dóra (2021) Vállalati növekedés az OTP Bank hitelei által. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Molnár Márton (2021) A ZalaZONE tesztpálya projekt és a köré épülő ökoszisztéma bemutatása a tudományos és innovációs parkok tükrében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Mónok Péter Bence (2021) Samsung Experience márkabolt webshop megújításának folyamata és üzleti hatásai. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Németh Dóra (2021) Beszerzési eljárások folyamata az MVM Services Zrt.-nél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Németh Eszter (2021) A helyi önkormányzatok szervezete és működésének elemzése Felsőrajk Község Önkormányzata példáján a 2017-2019. években. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Nérel Eleonóra (2021) Nagyító alatt a banki lakossági panaszügyek. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Orbán Ivett (2021) A szakképzési rendszer válasza a negyedik ipari forradalom kihívásaira – a Zalaegerszegi Duális Ágazati Képzőközpont Nonprofit Kft. gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Pekk Valéria (2021) Valóban egyszerűsödik a helyzet? Út az EKÁER 2.0 felé. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Pete Réka Evelin (2021) Edelmann France S.A.S. pénzügyi helyzetének elemzése beszámolói alapján. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Pungor Lili (2021) A Coca-Cola marketingtevékenysége. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Pál Otília (2021) A társadalmi felelősségvállalás jelentősége. CSR vizsgálata az OTP Bank stratégiájában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Ragán Adrienn (2021) Társadalmi felelősségvállalás és fenntarthatóság az OTP Bank gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Szabó Petra (2021) Takarékbank a digitális ügyfélélmény megteremtése útján. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Süle Péter (2021) A robotizáció hatása a munkaerőpiacra. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Temlén Laura (2021) Nagykapornak Község Önkormányzata működésének és gazdálkodásának vizsgálata a 2018-2020. években. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Tóth Adrienn (2021) A beszerzési logisztika bemutatása a Metrical Kft. gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Tóth Barbara (2021) Az influencer marketing hatása a fogyasztói magatartásra az Y és a Z generáció tükrében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Varga Katalin (2021) Társadalmi és gazdasági hatásmérés a Zalavíz Zrt. GINOP 6.1.5-17-es pályázatához. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Varga-Tóth Melissza (2021) A CRM rendszer lehetőségei egy fogászati klinika gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Verhás Tamás (2021) Generációs különbségek az elektronikus kereskedelemben. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Vörös Viktória (2021) A vagyonszerzési illetékkel kapcsolatos mentességek, kedvezmények. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Zsédely Nikoletta Vanda (2021) A Milka, mint márka marketing szemléletű bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Závecz Daniéla (2021) Egy vállalkozás árképzési tevékenységének bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.