Vissza |
Andrási Zsuzsanna (2016) Egy Európai Uniós pályázati projekt elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Bangó János (2016) A Zala-Depo Hulladékgazdálkodási és Környezetvédelmi Kft. marketing tevékenységének bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Biró Bernadett (2016) Az egészségbiztosítás rendszere a magyar jogi szabályozás és az uniós rendeletek tükrében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Cseresnyés Cintia (2016) Nagykanizsa Megyei Jogú Város településfejlesztési tevékenységének és versenyképességének összefüggései. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Keresztes Csaba (2016) Élmények vonzásában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kiss Réka (2016) A Hétforrás Zrt. életút elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kondor Krisztián (2016) A vasárnapi zárva tartás jogi szabályozásának hatás a magyar gazdaságra. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kovács László (2016) Az OTP Bank Nyrt és a Customer Relationship Management, azaz a személyre szabott segítség. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kálmán Linda (2016) Az innováció a franchise hálózatok életében: McDonald’s. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Licskai Anikó (2016) A társadalmi felelősségvállalás megjelenése a K&H Bank gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Mórocz Márta (2016) A vevőállomány alakulása és a kintlévőségek kezelése egy gyakorlati példa alapján. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Németh Krisztina (2016) A lakossági jelzáloghitelezés a SAVARIA Takarékszövetkezet gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Parragi Renáta (2016) A levelezős hallgatók munkavállalási nehézségei. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Peszlen Tibor (2016) A vállalati életút elemzése a Humán Centrum Kft. esetében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Szabó Veronika (2016) A MIKOFAMI Kft. életútjának elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Tóth Eszter (2016) A Siroma-Plast Kft. anyag és információáramlási rendszerének elemzése, különös tekintettel az értékáramlási térképre. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Udvardi Zsófia (2016) Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Vass Béla (2016) A COOP üzletlánc marketingfókuszú bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.