Vissza |
Bedi Bence (2022) Fenntartható befektetések a pénzpiacon. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Bujtor Vivien (2022) Gyenesdiás Nagyközség Önkormányzata költségvetéstervezésének és gazdálkodásának vizsgálata a 2018-2020. években. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Mazur Lilla Anna (2022) A Gartner Intertrans Hungária Kft. fuvartervezés és járatoptimalizálási tevékenységének bemutatása, fejlesztési javaslatok megfogalmazása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Pető Tamás (2022) A fenntarthatóság és a pályázatok szerepe Nagypáli szemszögéből. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Pler Bence (2022) A jövő raktározása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Puskás Vivien (2022) A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Rákos Ramóna (2022) Az ügyfélélmény szerepe az OTP bank ügyfélkiszolgálásban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Rákosa Gréta (2022) Az influenszer marketing, ahogy az Y és Z generáció látja. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Sebestyén Laura (2022) Ügyfélélmény és digitális ügyfélélmény trendek, s azok elemzése az Aegon Magyarország Zrt.-nél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Sulyok Fruzsina Dóra (2022) Zala megye termálfürdőinek szolgáltatásmenedzsment szempontú elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Szimeiszter Barbara (2022) A WHC Kft. marketingkommunikációja az Y generáció kék galléros munkavállalóinak megszólítására. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Szőke Petra (2022) Az Influencerek hatása a mai fogyasztói társadalomra – Ki mondja meg, mit vegyek? Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Takács Virág Vivien (2022) Egy sportklub marketing tevékenységének elemzése, finanszírozásának lehetőségei. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.