Vissza |
Gráczki Ákos (2022) Projektek és tervezési rendszerek megvalósítása, elemzése a Knysa Gastro Group Kft.-ben. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Molnár Ádám István (2022) Az influencerek hatása a Z generáció fogyasztási szokásaira. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Puskás Vivien (2022) A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Radák Máté István (2022) A hagyományos és az online marketing fogyasztói megítélése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Sebestyén Laura (2022) Ügyfélélmény és digitális ügyfélélmény trendek, s azok elemzése az Aegon Magyarország Zrt.-nél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Szimeiszter Barbara (2022) A WHC Kft. marketingkommunikációja az Y generáció kék galléros munkavállalóinak megszólítására. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.