Vissza |
Bangó János (2016) A Zala-Depo Hulladékgazdálkodási és Környezetvédelmi Kft. marketing tevékenységének bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Belső László (2016) Az értékesítés, készletek és a gyártástervezés folyamata a Schneider Electricnél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Keresztes Csaba (2016) Élmények vonzásában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Keresztes Csaba (2016) Élmények vonzásában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kálmán Linda (2016) Az innováció a franchise hálózatok életében: McDonald’s. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Szabó Adrienn (2016) A PR tevékenység gyakorlatának bemutatása a Zala-Depo Hulladékgazdálkodási és Környezetvédelmi Kft-nél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Tóth Veronika (2016) A játékosítás alkalmazásának lehetőségei az üzleti életben. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Udvardi Zsófia (2016) Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Vass Béla (2016) A COOP üzletlánc marketingfókuszú bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Ágostházy Csaba (2016) CRM a banki ügyfélérték-teremtés szolgálatában – lehetőségek és kihívások. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.