Vissza |
Arató Ádám (2018) A fluidum-áramlás elméletére épülő gyakorlati szolgáltatási probléma szimulációja. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Csernovicz Zsófia (2018) Szent Rafael Kórház szolgáltatási folyamata különösképpen a Szívsebészeti osztály. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Hegedüs Anita (2018) Kihívások és válaszok, avagy miért nehéz ma egy professzionális szolgáltatást menedzselni? Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Jóna Péter (2018) Az emberi tényező szerepe a szolgáltatásokban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kaisz Dominik (2018) Logisztikai szolgáltatások társvállalatoknak a Flex-en belül. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Nérel Eleonóra; Mihály Luca (2018) Csalódásmenedzsment az online szolgáltatásokban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Orbán Szabolcs (2018) A logisztika és a marketing szerepe a szállodai ügyfélkiszolgálásban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Papp Bence (2018) A fluidum-áramlás elméletére épülő gyakorlati szolgáltatási probléma és modellje. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.