Vissza |
Arany Bálint (2014) A turizmusmarketing Zalaegerszeg Megyei Jogú Város gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Beke Martina (2014) Az egyéniesített tömegtermelés elméleti és gyakorlati aspektusai. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kelemen Attila (2014) Az eseménymarketing szerepe a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Recsetár Csilla (2014) AGROGREEN KFT - hova tovább? Avagy a cég jelenlegi helyzete, háttere és piacbővítési lehetőségei. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Sebestyén János (2014) Harc a figyelemért, avagy a gerillamarketingben rejlő lehetőségek. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Szigli Dóra (2014) Az OTB Bank Nyrt. direkt marketing tevékenységének elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Vinhoffer Judit (2014) A dohány ipar fejlődése napjanikig, a Philip Morris, mint piacvezető dohánygyártó cég termékeinek megközelítése marketing és jogi szemszögből, a nemzeti dohánytrafikok megjelenése és a feketekereskedelem ok-okozati összefüggése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.