Vissza |
Hant Dominik Attila (2021) Toborzás modernizálása a Magyar Honvédség kereteiben. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Horváth Sára (2021) A Coca Cola márka bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Király Benita Roberta (2021) Termékfejlesztés marketing fókuszú elemzése a Zalaco Zrt.-nél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Magyar Dávid (2021) Jövőbiztos, zöld technológiák és az azokkal kapcsolatos üzleti lehetőségek szerepe a Tungsram Operations Kft. megújulásában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Molnár Márton (2021) A ZalaZONE tesztpálya projekt és a köré épülő ökoszisztéma bemutatása a tudományos és innovációs parkok tükrében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Nagy Dárió (2021) Vállalatirányítási rendszer egy multinacionális vállalatnál – bejövő számlák feldolgozása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.