Vissza |
Bordács Alexa (2021) Beszerzési politika egy cég gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Böröcz Annabella (2021) Nemzeti Művelődési Intézet hatása a helyi társadalom önfejlesztő folyamataira. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Horváth Sára (2021) A Coca Cola márka bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kozák Boglárka (2021) Integrált vállalatirányítási rendszerek szerepe a vállalatok életében. ERP rendszerek jelentősége a vállalatok életében, az SAP rendszer és szerepe az E.ON Ügyfélszolgálati Kft.-nél ügyviteli tevékenységek végzésekor. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
László Dorina (2021) Kávéfogyasztás - avagy egy cseppnyi fekete boldogság és ami mögötte van. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Németh Dóra (2021) Beszerzési eljárások folyamata az MVM Services Zrt.-nél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Pekk Valéria (2021) Valóban egyszerűsödik a helyzet? Út az EKÁER 2.0 felé. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Pungor Lili (2021) A Coca-Cola marketingtevékenysége. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Temlén Laura (2021) Nagykapornak Község Önkormányzata működésének és gazdálkodásának vizsgálata a 2018-2020. években. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Tóth Adrienn (2021) A beszerzési logisztika bemutatása a Metrical Kft. gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Zsédely Nikoletta Vanda (2021) A Milka, mint márka marketing szemléletű bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Závecz Daniéla (2021) Egy vállalkozás árképzési tevékenységének bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.