A Hanami Beauty & Spa marketingtevékenységének bemutatása

Németh Bianka (2022) A Hanami Beauty & Spa marketingtevékenységének bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of németh_bianka_2022máj_publikus.pdf]
Előnézet
PDF
németh_bianka_2022máj_publikus.pdf

Download (600kB) | Előnézet
[thumbnail of németh_bianka_2022máj_publikus_nyilatkozat.pdf] PDF
németh_bianka_2022máj_publikus_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (179kB)

Absztrakt (kivonat)

Nagyon szerencsésnek mondhatom magam, hogy a Kolping Hotel Hanami Beauty & Spa recepciósaként végezhettem el a kötelező hat hetes szakmai gyakorlatomat. Élmény volt számomra az ottani munkavállalókkal együtt dolgozni, mert úgy érzem. hogy általuk minden szakmai tudást meg tudtam szerezni, ami a szakdolgozatom elkészítéséhez elengedhetetlen volt. Ez idő alatt rengeteg hasznos információval lettem gazdagabb, amiket majd a későbbiekben munkám során kamatoztatni tudok. A gyakorlatom során, ahogyan a dolgozatomban is olvasható volt, főként értékesítéssel, problémamegoldással, a vendégek kiszolgálásával foglalkoztam. Ez idő során megtanultam önállóan dolgozni, javult a kommunikációs képességem, fejlődött az idegen nyelv ismeretem, könnyedebben kezelem a hirtelen felmerült problémákat is. Nem csak marketing szempontból tanultam sokat a céhtól, hanem az általuk folytatott tevékenységekről is. Mindig is nagyon vonzott ez a téma, és nagyon érdekes volt számomra megtapasztalni, hogy mennyi dolgot foglal magában egy szálloda részlegének marketing szervezése. A Hanami Beauty & Spa nagy hangsúlyt fektet a marketingkommunikációs eszközökre. Ezért jött létre a Spa recepció, ahol meg tud valósulni a személyes értékesítés. A célja, hogy minél több vendéget rávegyenek arra, hogy kipróbálják az itt igénybe vehető kezeléseket. A legjobb ötletnek személy szerint a gyermek kezeléseket tartom, hiszen egyedülálló módon kínálja a Kolping Hotel a gyermekeknek. Összességében nagyon élveztem ezt a 6 hetes időszakot, melyet a szállodánál tölthettem el. Úgy érzem rengeteget fejlődtem kommunikáció szempontjából, és a gyakorlatban is beláthattam egy ilyen nagyszerű részleg, mint a Hanami Beauty & Spa működésébe és marketingjébe. Nagyon hálás vagyok a szálloda marketing vezetőjének és a Hanami Beauty & Spa vezetőjének, akik a segítségemre voltak minden kérdésemben a téma feldolgozását illetően.

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék

Szak

gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

felsőoktatási szakképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balla Barbara
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Nagyné Halász Zsuzsanna
Belső
adjunktus; Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék; GKZ

Mű típusa: záródolgozat (felsőoktatási szakképzés)
Kulcsszavak: direkt marketing - közvetlen értékesítés, marketing mix, marketingkommunikáció, SWOT-elemzés, szálloda - szállodaipar - hotel, szolgáltatás - szolgáltatások
SWORD Depositor: SWORD
Felhasználói azonosító szám (ID): SWORD
Dátum: 29 Jún 2022 11:58
Utolsó módosítás: 29 Jún 2022 11:58
URI: https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25950

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet