Projektek és tervezési rendszerek megvalósítása, elemzése a Knysa Gastro Group Kft.-ben

Gráczki Ákos (2022) Projektek és tervezési rendszerek megvalósítása, elemzése a Knysa Gastro Group Kft.-ben. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of gráczki_ákos_2022máj_publikus.pdf]
Előnézet
PDF
gráczki_ákos_2022máj_publikus.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of gráczki_ákos_2022máj_publikus_nyilatkozat.pdf] PDF
gráczki_ákos_2022máj_publikus_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (107kB)

Absztrakt (kivonat)

Turizmus, gasztronómia. Digitalizáció és projektmenedzsment. Egymástól idegen fogalmak, melyek a XXI. században a technológia fejlődésével összefonódhatnak. Miként lehetséges egy óriásvállalat irányításához használatos, döntéshozó rendszert felépíteni egy kisvállalkozásban, miközben az adatok elemzésével előnyt szerezhetünk a piaci versenyben? Adott egy digitális szisztéma, egy fiatal és ambiciózus csapat, és egy étterem, ami a régmúlt tapasztalatait és az új kor vívmányát ötvözve próbál teret nyerni. Teret nyerni egy olyan szektorban, ami az elmúlt 3 évben megjárta a poklot és a mennyet is, megszámlálhatatlan hullámmal és hiánnyal tarkítva. 2018-ban Knysa Gastro Group Kft.-ként indult útnak egy vállalkozás, melynek fő tevékenysége az éttermi vendéglátás Nagykanizsa szívében. A vidéki vendéglátás, fővárosi, csúcsszinten való járatása csak kevés vendéglátóhely számára elérhető, de a megfelelő tőke és a hozzá társuló szaktudás lehetőséget nyújt egy ilyen gasztrobutik gazdaságos üzemeltetésére. Fontos a kereslet és a kínálat szoros kapcsolata, ahol mindkettő fél egy csapatban játszik, miközben egymást erősítve elégítik ki saját szükségleteiket. Itt kapcsolódik be a játékba az üzleti intelligencia, az információ adatbázisokban való feldolgozása, elemzése a kapcsolat minél szorosabbá tételéhez. A döntéshozatalhoz, legyen szó beszerzésről, árképzésről, vagy magáról a megalkotott ételről és külalakjáról, átfogó képet kaphatunk a tények megfelelő értelmezésével. A működéshez és a döntéshez szükséges adatokhoz hozzájuthatunk a világhálón, a konkurencia megfigyelésével és elemzésével, de legfőképp a saját eladásainkból. Mindemellett a marketingstratégiák megfelelő felépítése, valamint az információ online megosztása mind a vállalkozások fejlődését szolgálják. Az automatizáció a technológia fejlődésével további segítséget nyújt a humán erőforrás munkavégzéséhez. A gasztronómia és a digitális világ összekapcsolása már elengedhetetlen az üzleti világban, továbbá az infrastruktúra fenttartása és működtetése egy véget nem érő projekt, ahol, csak az állandó, hogy mindig minden változik.

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék

Szak

gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

felsőoktatási szakképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Horváth Beáta
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szili-Fodor Dóra, Dr.
Belső
; Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék; GKZ

Mű típusa: záródolgozat (felsőoktatási szakképzés)
Kulcsszavak: idegenforgalom - turizmus, marketing - értékesítés, menedzsment, technológia, idegenforgalom - turizmus, vendéglátás
SWORD Depositor: SWORD
Felhasználói azonosító szám (ID): SWORD
Dátum: 29 Jún 2022 11:58
Utolsó módosítás: 29 Jún 2022 11:58
URI: https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25930

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet