Vissza |
Antal Katalin (2018) A banki CRM rendszerek értékesítést támogató szerepe. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Balázs Bence Ferenc; Tóth Máté (2018) A pontgyűjtő kártyák lélektana. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Budányi Georgina (2018) Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Jóna Péter (2018) Az emberi tényező szerepe a szolgáltatásokban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kiss Péter (2018) A Creaton South-East Europe Kft. 2015. évi átalakulása, az integráció hatása a vállalkozás vagyoni, pénzügyi helyzetére. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Novák Brigitta (2018) Az ügyfélkapcsolat kezelés és a marketing kapcsolata. Érdemes-e bevezetni egy bérmunkát végző termelő vállalkozásnál CRM rendszert? Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Orbán Szabolcs (2018) A logisztika és a marketing szerepe a szállodai ügyfélkiszolgálásban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Paál Gabriella (2018) Termék-szolgáltatás fuzionálás. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Sólyom Dóra (2018) Export készáru raktározási és disztribúciós folyamatai az Egis Gyógyszergyár Zrt. gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.