Vissza |
Budányi Georgina (2017) Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kardos Balázs (2017) A marketing és logisztika összekapcsolt ereje - fókuszban egy ügyfél elégedettség mérés eredménye. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kártyás Krisztina (2017) Az online marketing világa – alkalmazásának lehetőségei. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Novák Attila (2017) A General Electric benchmarking elemzése a Siemens-en keresztül. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Pákai Zsolt (2017) Egy vállalat logisztikai elemzése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Szente Mónika (2017) Termelés és értékesítés a Zalakerámia Zrt.gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.