Budányi Georgina (2017) Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése. Zalaegerszeg Faculty of Business Administration.
PDF
budányi_georgina_2017jún.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (3MB) |
Abstract
Dolgozatom célja az volt, hogy megismertessem Tokaj-Hegyalja adottságait, történelmét, kereskedelmét, marketingjét borkülönlegességeit. Tokaj-Hegyalja a világörökség része, hihetetlen múlttal rendelkezik és jövővel, ez az a téma amiről mindig beszélnünk kell, hiszen a Tokaji bor világhírű, erre büszkének kell lennünk és tudnunk kell mit is jelent az amit a hegyaljai lakók tesznek mindezért. Összehasonlítottam, a fiatal és az idős borászok véleményét. Felvázoltam a marketing szempontú elemzését. Végig vázoltam a rendszerváltás előtt és utáni viszonylatokat, rengeteg változáson ment át hegyalja ebben az időszakban. Részletes bemutatást készítettem a híres borfajtákról. Az ország legkedveltebb borkereskedőjével beszélgettem, aki nagyon sok érdekes dologra rávilágított. Végül pedig belecsempésztem egy kis történelmet amellyel kerek teljesen a történet.
Institution
Budapest Business School
Kar
Zalaegerszeg Faculty of Business Administration
Department
Menedzsment és Gazdaságinformatikai Intézeti Osztály
Szak
Level of instruction
higher education vocational training
Supervisors
Item Type: | Final paper |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | marketing - értékesítés, kereskedelem, történelem, bormarketing, Tokaj-Hegyalja (Borsod-Abaúj-Zemplén megye) |
Depositing User: | Users 45 not found. |
Date Deposited: | 13 Jun 2017 18:42 |
Last Modified: | 20 Apr 2022 12:45 |
Actions (login required)
View Item |