Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése

Budányi Georgina (2017) Tokaj hegyalja borkülönlegességeinek marketing szempontú elemzése. Zalaegerszeg Faculty of Business Administration.

[thumbnail of budányi_georgina_2017jún.pdf] PDF
budányi_georgina_2017jún.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (3MB)

Abstract

Dolgozatom célja az volt, hogy megismertessem Tokaj-Hegyalja adottságait, történelmét, kereskedelmét, marketingjét borkülönlegességeit. Tokaj-Hegyalja a világörökség része, hihetetlen múlttal rendelkezik és jövővel, ez az a téma amiről mindig beszélnünk kell, hiszen a Tokaji bor világhírű, erre büszkének kell lennünk és tudnunk kell mit is jelent az amit a hegyaljai lakók tesznek mindezért. Összehasonlítottam, a fiatal és az idős borászok véleményét. Felvázoltam a marketing szempontú elemzését. Végig vázoltam a rendszerváltás előtt és utáni viszonylatokat, rengeteg változáson ment át hegyalja ebben az időszakban. Részletes bemutatást készítettem a híres borfajtákról. Az ország legkedveltebb borkereskedőjével beszélgettem, aki nagyon sok érdekes dologra rávilágított. Végül pedig belecsempésztem egy kis történelmet amellyel kerek teljesen a történet.

Institution

Budapest Business School

Kar

Zalaegerszeg Faculty of Business Administration

Department

Menedzsment és Gazdaságinformatikai Intézeti Osztály

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Level of instruction

higher education vocational training

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Nagyné Halász Zsuzsanna
UNSPECIFIED
főiskolai adjunktus

Item Type: Final paper
Uncontrolled Keywords: marketing - értékesítés, kereskedelem, történelem, bormarketing, Tokaj-Hegyalja (Borsod-Abaúj-Zemplén megye)
Depositing User: Users 45 not found.
Date Deposited: 13 Jun 2017 18:42
Last Modified: 20 Apr 2022 12:45

Actions (login required)

View Item View Item