Művek kulcsszó szerint "CRM - Customer Relationship Management - ügyfélkapcsolati rendszer"

Vissza
Export [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerző | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | M | N
Találatok száma: 4.

A

Antal Katalin (2018) A banki CRM rendszerek értékesítést támogató szerepe. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

B

Balázs Bence Ferenc; Tóth Máté (2018) A pontgyűjtő kártyák lélektana. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

M

Molnár Henriett (2018) Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

N

Nérel Eleonóra; Mihály Luca (2018) Csalódásmenedzsment az online szolgáltatásokban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

A lista elkészítésének dátuma Sat Oct 5 17:55:41 2024 CEST.