Vissza |
Arató Ádám; Papp Bence (2016) A Fluidum-áramlás modelljére épülő gyakorlati szolgáltatási probléma szimulációja. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Farkas Dávid (2016) Generációs kavalkád az okostelefonok világában, avagy az okostelefonok gazdasági és társadalmi hatásai. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Hári Gergő (2016) Létezik komoly ember öltöny nélkül, avagy a startup(per) világ. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Matyi Márió (2016) Az ellátási láncon belül történő kommunikáció a jelenben, és a jövőben. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Ágostházy Csaba (2016) CRM a banki ügyfélérték-teremtés szolgálatában – lehetőségek és kihívások. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.