Vissza |
Bazsó Máté (2022) A sikeres márkaépítés receptúrája. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Csikós Fanni (2022) a ZalaZONE innovációs ökoszisztéma fenntarthatóságának vizsgálata. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Dömötör Dorina (2022) Szerencse (vagy befektetés) a szerencsejáték? Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Horváth Fanni (2022) Könyvelni vagy könyveltetni? : Számvitel a digitalizáció korában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Jóna Rozina (2022) A kevesebb néha több? : Négynapos munkahét a mérlegen. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Piskor Klaudia (2022) ZalaDRONE innovatív szolgáltatás felforgató és felpörgető ereje. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Skoda Gergő (2022) A jövőbe vezető út ménnykővel van kikövezve? Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Szüsz Kíra (2022) Amikor nemcsak az internet sebessége számít, avagy bekötési várakozási idő analízis a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft-nél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Tóbi Bálint (2022) Futball és ami mögötte van - Fókuszban az átigazolási összegek alakulása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Valakovics Dominik (2022) Onboarding, ahogyan a fiatalok látják. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Vida Kata (2022) Alapanyaghiány a pandémia idején. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Vida Kata (2022) Mire vágyik a munkavállaló? Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.