Vissza |
Balázs Bence Ferenc; Tóth Máté (2018) A pontgyűjtő kártyák lélektana. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Farkas Dávid (2018) Mesterséges intelligencia szerepe az Ipar 4.0-ban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Hegedüs Anita (2018) Kihívások és válaszok, avagy miért nehéz ma egy professzionális szolgáltatást menedzselni? Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Jóna Péter (2018) Az emberi tényező szerepe a szolgáltatásokban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Nérel Eleonóra; Mihály Luca (2018) Csalódásmenedzsment az online szolgáltatásokban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Simon Dóra (2018) Hozzáadott érték különbözőségen alapuló zalaegerszegi gazdaságfejlesztési koncepció. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.