Vissza |
Balázs Bence Ferenc (2022) Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Balázs Bence Ferenc (2020) Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Tóth Máté; Balázs Bence Ferenc (2019) Fenntarthatóság Z generációs szemmel. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Balázs Bence Ferenc (2019) Időmenedzsment 4.0, avagy az elvesztegetett idő nyomában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Vizi Tímea; Balázs Bence Ferenc (2021) A Z generáció viszonyulása a LOHAS modellhez. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Balázs Bence Ferenc (2021) A mobilbankolás észlelt kockázatainak nyomában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Balázs Bence Ferenc; Tóth Máté (2018) A pontgyűjtő kártyák lélektana. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.