A közösségi média marketing

Dömötör Dorina (2024) A közösségi média marketing. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of dömötör_dorina_2024jan_publikus.pdf]
Előnézet
PDF
dömötör_dorina_2024jan_publikus.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of dömötör_dorina_2024jan_publikus_nyilatkozat.pdf] PDF
dömötör_dorina_2024jan_publikus_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (102kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom a közösségi média marketing jelentőségét hivatott vizsgálni. A dolgozat megírásával többek között arra próbáltam választ adni, hogy a közösségi média milyen hirdetési lehetőségeket nyújt a vállalatok számára, milyen célokra használható, illetve milyen szerepet tölt be a cégek marketingstratégiájába. Az internet világában naponta történnek változások, ez alól pedig a közösségi média sem kivétel. A vállalatoknak folyamatosan követniük kell a fejleményeket, valamint az újdonságokat, és lépést kell tartaniuk ezekkel. Bár nyilvánvaló, hogy minden vállalkozás más lehetőségekkel rendelkezik, és nem egyszerű feladat a folyamatos változáshoz való igazodás, mégis a social media adta lehetőségeket hasznukra kell fordítaniuk, és ahelyett, hogy csak a kihívást és a nehézségeket látják meg benne, észre kell venniük az ebben rejlő potenciálokat. Témaválasztásomat azzal indokolnám, hogy a közösségi média az egyik legaktuálisabb téma napjainkban, főleg, ha a marketingről és a reklámok világáról esik szó, hiszen minden ideális vállalat rendelkezik marketingstratégiával, amelyben a közösségi média manapság igen előkelő helyet foglal el. A hirdetés lehetőségére ugyanis az online felületek nyújtják az egyik legjobb megoldást 2023-ban. Ezenfelül azért is érzek erős motivációt, hogy megismertessem az olvasót a közösségi média marketinggel, hiszen jómagam is a Z-generációt erősítem, számos közösségi média felületen jelen vagyok, ezért úgy gondolom, hogy sokkal hitelesebben tudom ismertetni ezt a világot, hiszen saját tapasztalataim alapján tudok beszámolni az ezeken a felületeken zajló tevékenységekről. Primer kutatásom során vizsgálat alá vettem, hogy Zalaegerszegen, különböző iparágakban tevékenykedő vállalkozások életében milyen szerepet tölt be az online marketing, illetve ezen belül a közösségi média. Ennek célja az volt, hogy gyakorlati oldalról is meg tudjam közelíteni a témát, illetve, hogy konkrét példákkal is éljek. Szakdolgozatom elkészítésével egyértelművé vált számomra, hogy az online és a közösségi média marketing egyre jelentősebb szerepet tölt be a vállalatok marketingstratégiájában. Eddig is tisztában voltam a ténnyel, hogy a digitális csatornákon való hirdetés a cégek marketingkommunikációjában előkelő helyet foglal el manapság, azonban a szekunder és primer kutatásom által szerzett információk még jobban ráerősítettek erre.

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék

Szak

gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Nagyné Halász Zsuzsanna
Belső
adjunktus; Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék; GKZ
Vargáné Szántai Katalin
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat
Kulcsszavak: közösségi média, közösségi média felületek, marketing, marketingkommunikáció, online marketing, reklám - hirdetés
SWORD Depositor: SWORD
Felhasználói azonosító szám (ID): SWORD
Dátum: 16 Feb 2024 13:40
Utolsó módosítás: 17 Feb 2024 12:18
URI: https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26284

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet