Pál Benjámin (2022) A biztosítási szektort övező negatív társadalmi megítélés vizsgálata a magyar lakosság körében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Előnézet |
PDF
pál_benjámin_2022jan_publikus.pdf Download (1MB) | Előnézet |
PDF
pál_benjámin_2022jan_publikus_nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (127kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom 2 nagyobb részből tevődik össze: Az első rész a választott téma elméleti hátterét taglalja a pénzügyi szolgáltató szektor, a hazai biztosításközvetítő cégek és ügyfél elégedettség működésének, jelentőségének bemutatásán keresztül a vonatkozó szakirodalmak és internetes források áttekintésével. A dolgozat második felében pedig egy online, önkitöltős kérdőív segítségével szerzett primer adatokat fogok felvonultatni, elemezni és összevetni korábbi feltevéseimmel.
Intézmény
Pannon Egyetem
Kar
Tanszék
Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék
Szak
A képzés szintje
alapképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | biztosítás - biztosító - biztosított, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, pénzügyi szolgáltatás, ügynöki kereskedelem - üzletkötői tevékenység, véleménykutatás - kérdőíves vizsgálat, biztosítás - biztosító - biztosított |
SWORD Depositor: | SWORD |
Felhasználói azonosító szám (ID): | SWORD |
Dátum: | 09 Már 2022 14:27 |
Utolsó módosítás: | 20 Ápr 2022 12:30 |
URI: | https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25889 |
Actions (login required)
Tétel nézet |