A biztosítási szektort övező negatív társadalmi megítélés vizsgálata a magyar lakosság körében

Pál Benjámin (2022) A biztosítási szektort övező negatív társadalmi megítélés vizsgálata a magyar lakosság körében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of pál_benjámin_2022jan_publikus.pdf]
Előnézet
PDF
pál_benjámin_2022jan_publikus.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of pál_benjámin_2022jan_publikus_nyilatkozat.pdf] PDF
pál_benjámin_2022jan_publikus_nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (127kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom 2 nagyobb részből tevődik össze: Az első rész a választott téma elméleti hátterét taglalja a pénzügyi szolgáltató szektor, a hazai biztosításközvetítő cégek és ügyfél elégedettség működésének, jelentőségének bemutatásán keresztül a vonatkozó szakirodalmak és internetes források áttekintésével. A dolgozat második felében pedig egy online, önkitöltős kérdőív segítségével szerzett primer adatokat fogok felvonultatni, elemezni és összevetni korábbi feltevéseimmel.

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék

Szak

gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kis Szilárd
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Nagyné Halász Zsuzsanna
Belső
adjunktus; Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék; GKZ

Mű típusa: diplomadolgozat
Kulcsszavak: biztosítás - biztosító - biztosított, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, pénzügyi szolgáltatás, ügynöki kereskedelem - üzletkötői tevékenység, véleménykutatás - kérdőíves vizsgálat, biztosítás - biztosító - biztosított
SWORD Depositor: SWORD
Felhasználói azonosító szám (ID): SWORD
Dátum: 09 Már 2022 14:27
Utolsó módosítás: 20 Ápr 2022 12:30
URI: https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25889

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet