A Pici Paci Udvarház marketing terve

Pirosné Csik Julianna (2020) A Pici Paci Udvarház marketing terve. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of pirosné_csík_julianna_2020máj_publikus.pdf]
Előnézet
PDF
pirosné_csík_julianna_2020máj_publikus.pdf

Download (3MB) | Előnézet
[thumbnail of Pirosné Csík Julianna nyilatkozat.pdf] PDF
Pirosné Csík Julianna nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (127kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban igyekeztem bemutatni a Pici Paci Udvarházat, hogy milyen környezetben helyezkedik el, milyen adottságokkal rendelkezik, melyeket kihasználva egy sikeres lovarda lesz belőle. Azonban ehhez, hogy sikeresek legyenek, szükség van szakmai tanácsokra, hogy milyen módon kell elindítani a vállalkozást marketing szempontból. Ehhez bemutattam a marketing elméleti hátterét, melyben kitértem arra, hogy a fogyasztók milyen szempontok alapján döntenek a vásárlás mellett, illetve hogy melyek azok a tényezők, melyek alapján a vevői értéket meglehet határozni. Ezt követően kitértem, hogy a marketing világában milyen környezeti tényezők befolyásolhatják a vállalatot, valamint a SWOT – elemzést is részleteztem, mivel ezzel a vállalat belső és külső környezetét is vizsgálni lehet, melyet követően pozícionálni lehet a vállalkozást a piacon. A SWOT – elemzés elméleti hátterét követően pedig az Udvarházra lebontva is elkészítettem a vizsgálatot. Végül tanácsokat adtam, hogy az új szolgáltatást, milyen módon kellene beárazni, illetve hogy a kezdetekkor, milyen módszerekkel tudnák elérni a vendégeket, akik a későbbiekben állandó vendégek lesznek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem (a GKZ 2016-2020 között keletkezett dolgozataihoz)

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék

Szak

gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

felsőoktatási szakképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Tóth Zsuzsanna
Belső
főiskolai docens, Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék, GKZ

Mű típusa: záródolgozat (felsőoktatási szakképzés)
Kulcsszavak: SWOT-elemzés, gyerekek, lovarda, marketingterv, oktatás - edukáció, reklám - hirdetés, tábor - táboroztatás, ár - árazás - árképzés
SWORD Depositor: Felhasználók 13380 nem található.
Felhasználói azonosító szám (ID): Felhasználók 13380 nem található.
Dátum: 17 Jún 2020 18:03
Utolsó módosítás: 22 Ápr 2022 10:58
URI: https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25660

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet