Marketingkommunikáció a szombathelyi Logiscool vonatkozásában

Gaál Enikő (2020) Marketingkommunikáció a szombathelyi Logiscool vonatkozásában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of gaál_enikő_2020jan_publikus.pdf]
Előnézet
PDF
gaál_enikő_2020jan_publikus.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of gaál_enikő_2020jan_publikus_nyilatkozat.pdf]
Előnézet
PDF
gaál_enikő_2020jan_publikus_nyilatkozat.pdf

Download (482kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat tárgyát a marketingkommunikáció képzi, célzottan a szombathelyi Logiscoolra vonatkozóan. Választásom azért esett erre a témára, mert érdekelt a marketingkommunikáció és szerettem volna mélyebben belelátni. Ehhez kapcsolódóan egy olyan szolgáltató vállalkozást választottam, amely ebben a témakörben tapasztalt és sokrétű a kommunikációs eszköztára. A téma aktualitását az bizonyítja, hogy a hirdetések a mindennapi életünk része és talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció világa, így érdemes egy átfogó képet adni róla. Fontos témának tartom, mert a reklámipar a magyar gazdaság szerves részét képezi. A dolgozat célja, hogy átfogó képet kapjak a szombathelyi Logiscool marketingkommunikációs mixéről. A dolgozat elején a piaci trendekről írok. Bemutatom, hogy milyen hatással volt az internet a reklámokra, és hogyan alakultak a webkorszakok. Ezt követően több kutatási eredményeken keresztül szemléltetem a magyarországi helyzetet a reklámeszközökhöz kapcsolódóan. A második fejezet egy elméleti áttekintés, amiben a különböző eszközök tulajdonságait ismertettem, továbbá kitértem a targetálás pontosságára is. A következő fejezet az általam választott cég, azaz a szombathelyi Logiscool bemutatása következett, majd a kommunikációs mixét elemeztem. Itt a legfontosabb kommunikációs eszközeit külön alpontban részleteztem és említést tettem a további eszközökről is. Ezután helyzetelemzést írtam, majd levonva a következtetéseket és javaslatokat tettem. Végezetül pedig egy összegzéssel zártam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem (a GKZ 2016-2020 között keletkezett dolgozataihoz)

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék

Szak

gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Tóth Zsuzsanna
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat
Kulcsszavak: Logiscool (Zalaegerszeg), Szombathely (Vas), elektronikus kommunikáció, marketing-mix, marketingkommunikáció, e-marketing - elektronikus marketing - online marketing, piac - piaci környezet, reklám - hirdetés
SWORD Depositor: Felhasználók 13380 nem található.
Felhasználói azonosító szám (ID): Felhasználók 13380 nem található.
Dátum: 01 Feb 2020 00:15
Utolsó módosítás: 14 Jún 2021 18:58
URI: https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25247 URI: https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25247

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet