Vissza |
Kalmár Laura (2020) Hagyományos szerződés modern köntösben - elektronizálás. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kaszás Blanka (2020) A vevőelégedettség mérésének fontossága, a szolgáltató szektor egy speciális szegmensében, a MOBIL Járműipari és Logisztikai Szakkiállítás, Konferencia rendezvény– 2017, 2018 és 2019 években történt –megvalósulásának, elemző vizsgálata segítségével. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Kámán Norman (2020) A sztenderdizált és az egyénre szabott szolgáltatások elemzése és összehasonlítása, kihívásainak bemutatása. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Molnár Zita (2020) A GINOP-8.3.5-18 hitelprogram bemutatása a Speedy Clean Service Kft gyakorlatán keresztül. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Tirner Dorina (2020) Stratégiai kihívások és lehetséges válaszok a Zala megyei nyelviskoláknál. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.