Vissza |
Halász Franciska (2018) Számlázó program online és telefonos felületének megtervezése. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Józsa Krisztina (2018) Edelmann Hungary Packaging Zrt. jövőbeni gépberuházásainak bemutatása és a kiszolgálás színvonalának javítása a vevői igény jobb kielégítése érdekében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Molnár Henriett (2018) Az ügyfélélmény és ügyfélkapcsolat szerepe és bemutatása az OTP Bankon keresztül. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Májer Bence (2018) Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Novák Brigitta (2018) Az ügyfélkapcsolat kezelés és a marketing kapcsolata. Érdemes-e bevezetni egy bérmunkát végző termelő vállalkozásnál CRM rendszert? Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.