Vissza |
Jóna Máté Benedek (2024) Az ügyfélszolgálatok változó világa: Trendek és kihívások az E.ON ügyfélszolgálatán. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Koller Kata Hajnalka (2024) Élményt nyújtó funkcionalitás: digitális ügyfélélmény a bankszektorban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Ongai Tímea (2024) Ügyfélmenedzsment a versenyszférában. A retail frontvonal jövőbeni kihívásai. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Sabján Fanni (2024) A legsokszínűbb ablak – avagy a KAB sajátosságai dióhéjban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
Szabó Víta Norina (2024) A digitalizáció és az innováció a K&H Bankon keresztül szemléltetve. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.