Horváth Krisztina (2017) Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
horváth_krisztina_2017jan_titkos.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2100. Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A vállalatok számára kiemelkedően fontos, hogy megtartsák ügyfeleiket. A fogyasztók megtartása, elégedettsége és lojalitása a vállalat nyereségének kulcsa. Az ügyfelek igényeinek megváltozása, kiszélesedése, valamint a változások felismerése és a szükségletek kielégítése azonban jelentős kihívást okoz a cégek számára. A változó trendek, magatartásformák megkívánják, hogy a termelő és szolgáltató vállalatok felismerjék az új elvárásokat és ezeket szem előtt tartva olyan marketing szemléletet alkalmazzanak, amely kielégíti az ügyféligényeket. A versenyhelyzet kialakulása miatt- főként a szolgáltató szektorban – olyan szolgáltatásokat szükséges nyújtani, amelyek növelik az ügyfélélményt és az elégedettséget. Az OTP Bank vezetői felismerték, hogy a piacon elfoglalt előkelő helyük, csak akkor biztosított, ha képesek ügyfeleik megtartására, illetve új ügyfelek megszerzésére. Ennek érdekében innovatív szervezetet hoztak létre, illetve olyan szolgáltatásokat, termékeket kínálnak, melyek minden generáció számára elérhetőek, biztonságosak és megfelelnek az ügyfelek igényeinek. A banknál történt arculatváltás a leendő generációk számára is biztonságot, fejlettséget, elégedettséget kíván sugározni. A szervezetben létrehozott új munkakörök – az ügyféltér-menedzseri és ügyféltér munkatársi – bevezetésével elsődleges célja, hogy minden bankfiók az ügyfelek kéréseit figyelembe véve, az elégedettség maximalizálásával megőrizze a bankszektorban elfoglalt helyét. A bank CRM rendszere az ország egyik legjobb ügyfélkezelési szoftvere, melyet úgy dolgoztak ki, hogy a lehető legnagyobb segítséget nyújtsa az ügyintézők számára az ügyfelek kiszolgálásában. A programban rögzített adatok alapján a bank munkatársai mindig a legmegfelelőbb szolgáltatást vagy terméket tudják kínálni az ügyfelek számára. Az újabb generációk szükségleteinek kielégítése kiemelkedő jelentőségű a bank számára. A modern fejlesztésekkel, felhasználó barát internetes felületekkel, mobil applikációkkal a fiatalok igényeit is igyekszik teljes körűen kiszolgálni. Szakdolgozatomban a fentiek bemutatására vállalkoztam a cégnél eltöltött szakmai gyakorlaton szerzett tapasztalatok alapján.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola (a GKZ 2015-ig keletkezett dolgozataihoz)
Kar
Tanszék
Menedzsment és Gazdaságinformatikai Intézeti Osztály
Szak
A képzés szintje
alapképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | ügyfélkapcsolat, ügyfélpanasz-kezelés - fogyasztói panaszkezelés, menedzserek - vezetők, banki szolgáltatások, online bankszolgáltatás - internet bankszolgáltatás, OTP Bank Nyrt. |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Felhasználók 65 nem található. |
Dátum: | 05 Jan 2017 15:44 |
Utolsó módosítás: | 14 Jún 2021 18:54 |
Actions (login required)
Tétel nézet |