Toplak Tícia (2016) Creaweb Online Rendeléskezelő felület, mint kommunikációs eszköz. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
toplak_tícia_2016jún.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a Creaton South-East Europe Kft. Online Rendeléskezelő felületével, a Creawebbel kapcsolatos. A záródolgozatom bevezetőjeként a kommunikáció jelentőségéről, egyre nagyobb szerepéről szeretnék beszélni. Továbbá az e-kereskedelem kialakulásáról, a Business-to-Business rendszer ismertetéséről. Ennek oka, hogy a Creaton South-East Europe Kft a B2B rendszert választotta; és a Creaweb is egy ilyen webáruház. Ezen portál a Creaton kereskedői, tetőfedői és szaktanácsadói számára érhető el, ez a felhasználói oldal. A másik oldala a Creawebnek az adminisztrációs oldal, itt történik az honlap karbantartása, az adatok szerkesztése, informatikai beállítások kezelése. Először a Creaweb rövid áttekintéséről, lényegéről szeretnék beszélni. Ki és hogyan válhat felhasználóvá. Például a tetőfedők egy Együttműködési Megállapodás révén kerülhetnek be a rendszerbe. Utána az adminisztrációs oldal szemléltetésével folytatom. Minden menüpont bemutatásra kerül, például az online katalógus felépítése, különböző beállítások szerkesztése. A felhasználói oldalak közül először a kereskedői, aztán a tetőfedői portált mutatom be. Ismertetem az árajánlat készítés és megrendelés lépéseit, továbbá a tetőfedők számára elérhető Pontgyűjtő rendszert és a Tetőfedő ajándékkatalógust. A kutatásomhoz primer adatgyűjtési módszert is alkalmaztam, készítettem egy kérdőívet, melyet a Creaton kereskedői és tetőfedői körében küldtem ki. Véleményem szerint, ők azok, akik a legtöbbet használják a mindennapok során, így ők tudják, hogy melyek azok a részek, amiket fejleszteni lehetne a rendszerben és melyek az előnyei és elengedhetetlen funkciói. A kérdésekre adott válaszok alapján azt szeretném igazolni, hogy a Creaweb segíti a munkavégzést, általa könnyebb és egyszerűbb egy megrendelés vagy árajánlat elkészítése. Remélhetőleg a kérdőívek értékelését követően kapok egy átfogó képet a vizsgált témáról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola (a GKZ 2015-ig keletkezett dolgozataihoz)
Kar
Tanszék
SZAKNYELVI ÉS KOMMUNIKÁCIÓS INTÉZETI OSZTÁLY
Szak
A képzés szintje
felsőoktatási szakképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | záródolgozat (felsőoktatási szakképzés) |
---|---|
Kulcsszavak: | online üzlet - webáruház, online szolgáltatások, e-marketing - elektronikus marketing - online marketing, web portál, rendeléskezelő, elektronikus kereskedelem - e-kereskedelem - online kereskedelem, Creaton South-East Europe Kft. (Lenti), elektronikus kommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Felhasználók 65 nem található. |
Dátum: | 03 Jún 2016 12:31 |
Utolsó módosítás: | 21 Ápr 2022 12:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |