Szervezeti magatartás a Binax C.C. Kft.-nél

Tóth-Winkelbauer Rebeka Veronika (2025) Szervezeti magatartás a Binax C.C. Kft.-nél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of tóth-winkelbauer _rebeka_veronika_2025máj.pdf] PDF
tóth-winkelbauer _rebeka_veronika_2025máj.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálati-űrlap.pdf] PDF
Bírálati-űrlap.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (108kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom célja a szervezeti magatartás bemutatása volt, kitérve munkahelyem struktúrájára. A szervezeti magatartás kutatása nagyon szerte ágazó tudományág. Foglalkozik az egyén és csoportok működésével. A vállalkozásból bemutatásra kerülnek a szervezeten belüli csoportok, ezek hogyan alakultak ki a cégen belül. Valamint a csoportok között milyen összefüggések vannak. A munkahelyem kiforrott szervezeti kultúra van, ezért kutatás szempontjából is jó anyagnak minősül. Valamint a cég munkaügyi részlegén dolgozva napi szintű kapcsolatom van a munkavállalókkal, így nagy rálátásom van a közösség működésnek megfigyelésre és kiismerésre. Ennek témának a kiválasztásánál elegendő kihívást láttam, hogy feltárjam egy ilyen cég műkődési mechanizmusát. A cég leírásnál képet kapunk a használt rendszerekből és a munkakörökről, valamint a cég tevekénységének bemutatásáról is szó esik. Egy ekkora vállalkozás esetében napi szinten kapcsolatban van egymással az összes szervezeti egység, azok szoros együttműködésben dolgoznak egymással és az ügyfelekkel is. A megfelelő kommunikáció kialakítása elkerülhetetlen a szervezeti egységek gördülékeny működésének érdekében.  Az egyén függ mind a csoportoktól és magától a szervezettől is és ez fordítva is igaz. A problémákat, konfliktusokat nem csak egyéni szinten szükséges kezelni, hanem a szervezet egészében. A vezetőség magatartása, viselkedési formái éppúgy hatnak külön-külön az egyénekre és teljesítményükre, ahogy a személyek hozzáállása és reakciója a szervezet egészére és az eredmények elérésére. Mivel a cég tevékenységét tekintve a fő irányzat a telemarketing. Ezért nagyon fontos szerepe van a kommunikációnak, valamint sokféle változatos személyiségjegy is szerep játszik az értékesítés során. A Binax Communication Center Kft. fontosnak tartja a folyamatos képzést, ami napi szinten is jelen van a vállalat életében. Valamint egy -egy szervezett tematikus képzésekre is küldi a munkavállalókat egyéni fejlődés és vállalati célok elérésének érdekében, így növelve a teljesítmény egyéni, csoport és szervezeti szinten is.

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Pénzügy és Gazdálkodás Tanszék

Szak

pénzügy és számvitel

A képzés szintje

felsőoktatási szakképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Fejes Judit Katalin
Belső
mesteroktató; Pénzügy és Gazdálkodás Tanszék; GKZ
Ott Éva Ivána
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: záródolgozat (felsőoktatási szakképzés)
Kulcsszavak: csoportmunka, gazdálkodó szervezetek, konfliktuskezelés - konfliktusmenedzsment, személyiség, telekommunikáció
SWORD Depositor: SWORD
Felhasználói azonosító szám (ID): G. Tibor Szabó
Dátum: 09 Júl 2025 09:32
Utolsó módosítás: 09 Júl 2025 09:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet