A Technoroll Kft. online kereskedelme és marketingje

Pék Noémi (2024) A Technoroll Kft. online kereskedelme és marketingje. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of pék_noémi_2024jan.pdf] PDF
pék_noémi_2024jan.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of pék_noémi_2024jan_gyakorlati_beszámoló.pdf] PDF
pék_noémi_2024jan_gyakorlati_beszámoló.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (605kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom elsődleges témája az elektronikus kereskedelem létrejöttének, és kialakulásának okai. Kutatásomban bemutatom, hogyan fejlődött az elektronikus kereskedelem, milyen előnyei, és hátrányai léteznek ennek a formátumú üzletmenetnek. Hogyan hatott rá az internet, és a technológia rohamos fejlődése. Miként formálják ezeket az online üzletmeneteket, a mindennapjainkat azok a kialakuló, és meglévő új trendek, ami mára behálózta az egész világot. A Technoroll Kft.-n keresztül megpróbálom átadni az online kereskedelem lényegét, és tartalmi elemeit. Hogyan is épül fel egy webáruház, miként működik, és melyek, azok a fontos tényezők, amik segítik ennek a működésnek a folytonosságát, és ezt hogyan is alakítja a marketing megléte az értékesítés szempontjából. A mai világban minden vállalkozónak szembesülnie kell azzal a ténnyel, hogy az internet adta lehetőségek mekkora piacot és konkurencia harcot teremtettek. Ismerniük kell magát a fogyasztót, és tisztában kell lenniük a fogyasztói magatartásokkal, amelyet folyton elemezni és kutatni kell, hiszen a fogyasztói magatartás folyamatosan változik, új trendek lépnek napvilágra, és csak az a vállalkozó lehet sikeres, aki mindig tisztában van az újításokkal, egyszóval naprakész. Hogyan lehet indítani egy webáruházat, és milyen feltételekre van szükség hozzá. Miként segít ebben a Shoprenter, vagy épp bármely webáruház készítő oldal, miként segít a megfelelő termék kiválasztásában egy jó, és megbízható ár összehasonlító oldal, mint az Árukereső.hu. A Google segítségével mennyi mindent megtudhatunk a fogyasztókról, milyen adatok tárulnak elénk, hogyan érhetjük el a céljainkat, miként segít a konverziók figyelése, és hogyan is működik a Google Analytics. Hogyan alkalmazkodjunk a fogyasztókhoz, hogyan igazítsuk, és alakítsuk ki a megfelelő raktárkészleteinket és milyen módszereket alkalmazzunk, hogy mindez kiválóan működhessen a gyakorlatban is. A Technoroll Kft. már több mint 30 éve a piacon van, és törekszik mindez megvalósítására.

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék

Szak

gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

felsőoktatási szakképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Béli György
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Nagyné Halász Zsuzsanna
Belső
adjunktus; Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék; GKZ

Mű típusa: záródolgozat (felsőoktatási szakképzés)
Kulcsszavak: elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, konverzió, marketingstratégia, piaci trendek, Technoroll Kft.(Zalaegerszeg)
SWORD Depositor: SWORD
Felhasználói azonosító szám (ID): SWORD
Dátum: 16 Feb 2024 13:41
Utolsó módosítás: 17 Feb 2024 09:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet