Pék Noémi (2024) A Technoroll Kft. online kereskedelme és marketingje. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
pék_noémi_2024jan.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
pék_noémi_2024jan_gyakorlati_beszámoló.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (605kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom elsődleges témája az elektronikus kereskedelem létrejöttének, és kialakulásának okai. Kutatásomban bemutatom, hogyan fejlődött az elektronikus kereskedelem, milyen előnyei, és hátrányai léteznek ennek a formátumú üzletmenetnek. Hogyan hatott rá az internet, és a technológia rohamos fejlődése. Miként formálják ezeket az online üzletmeneteket, a mindennapjainkat azok a kialakuló, és meglévő új trendek, ami mára behálózta az egész világot. A Technoroll Kft.-n keresztül megpróbálom átadni az online kereskedelem lényegét, és tartalmi elemeit. Hogyan is épül fel egy webáruház, miként működik, és melyek, azok a fontos tényezők, amik segítik ennek a működésnek a folytonosságát, és ezt hogyan is alakítja a marketing megléte az értékesítés szempontjából. A mai világban minden vállalkozónak szembesülnie kell azzal a ténnyel, hogy az internet adta lehetőségek mekkora piacot és konkurencia harcot teremtettek. Ismerniük kell magát a fogyasztót, és tisztában kell lenniük a fogyasztói magatartásokkal, amelyet folyton elemezni és kutatni kell, hiszen a fogyasztói magatartás folyamatosan változik, új trendek lépnek napvilágra, és csak az a vállalkozó lehet sikeres, aki mindig tisztában van az újításokkal, egyszóval naprakész. Hogyan lehet indítani egy webáruházat, és milyen feltételekre van szükség hozzá. Miként segít ebben a Shoprenter, vagy épp bármely webáruház készítő oldal, miként segít a megfelelő termék kiválasztásában egy jó, és megbízható ár összehasonlító oldal, mint az Árukereső.hu. A Google segítségével mennyi mindent megtudhatunk a fogyasztókról, milyen adatok tárulnak elénk, hogyan érhetjük el a céljainkat, miként segít a konverziók figyelése, és hogyan is működik a Google Analytics. Hogyan alkalmazkodjunk a fogyasztókhoz, hogyan igazítsuk, és alakítsuk ki a megfelelő raktárkészleteinket és milyen módszereket alkalmazzunk, hogy mindez kiválóan működhessen a gyakorlatban is. A Technoroll Kft. már több mint 30 éve a piacon van, és törekszik mindez megvalósítására.
Intézmény
Pannon Egyetem
Kar
Tanszék
Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék
Szak
A képzés szintje
felsőoktatási szakképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | záródolgozat (felsőoktatási szakképzés) |
---|---|
Kulcsszavak: | elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, konverzió, marketingstratégia, piaci trendek, Technoroll Kft.(Zalaegerszeg) |
SWORD Depositor: | SWORD |
Felhasználói azonosító szám (ID): | SWORD |
Dátum: | 16 Feb 2024 13:41 |
Utolsó módosítás: | 17 Feb 2024 09:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |