Jóna Rozina (2023) Pandora szelencéjének titka, avagy miben rejlik az "ékszernagyágyú" sikere? Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
jóna rozina_2023TDK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
jóna rozina_2023TDK_nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (638kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az ékszerek mindig is különleges vonzerővel bírtak az emberek számára, az évezredek során jelentős szerepet játszottak az emberiség történetében, legyen szó vallási, szimbolikus vagy divat kiegészítőkről. Nemcsak a szépségükről és eleganciájukról ismertek, hanem az érzelmeket és a személyes stílust is képesek kifejezni. Az ékszerpiac napjainkban virágzik, és egyre nagyobb igény mutatkozik az egyedi, minőségi és stílusos ékszerekre. A fogyasztók választéka kiterjedt, és a különböző árkategóriákban és stílusokban elérhető termékek sokszínűsége szinte végtelen. Az ékszerpiacra jellemző, hogy folyamatosan változik, ahogy az új trendek és divatirányzatok jönnek és mennek. A piaci verseny heves, és a vállalatoknak folyamatosan meg kell újulniuk, és alkalmazkodniuk kell ahhoz, hogy megfeleljenek a fogyasztók elvárásainak. A Pandora a világ egyik vezető ékszermárkája, és hatalmas sikerrel működik az ékszerpiac különböző szegmenseiben. Az elmúlt évek során a Pandora a fogyasztók körében kiépítette hírnevét, mint egy olyan vállalat, amely minőségi ékszereket kínál megfizethető áron. A kutatásom legfőbb motivációja, hogy a Pandora vállalatot különböző szempontok szerint megvizsgáljam, valamint a primer kutatásom során a magyarok Pandora vásárlási szokásait elemezzem. A témaválasztásom legfőbb oka, hogy 17 éves korom óta én magam is a vállalat egyik rendszeres vásárlója vagyok. Fő kutatási kérdésem: Mi a Pandora ékszerek titka? Miben rejlik az ékszernagyágyú sikere?
Intézmény
Pannon Egyetem
Kar
Tanszék
Szak
A képzés szintje
alapképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | vállalat elemzése, ékszeripar, SWOT analízis, BCG mátrix, marketingmix, innováció, társadalmi felelősség - társadalmi felelősségvállalás, operációs menedzsment |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ármin Szekér |
Dátum: | 16 Jan 2024 14:45 |
Utolsó módosítás: | 19 Szep 2024 07:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |