Pandora szelencéjének titka, avagy miben rejlik az "ékszernagyágyú" sikere?

Jóna Rozina (2023) Pandora szelencéjének titka, avagy miben rejlik az "ékszernagyágyú" sikere? Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of jóna rozina_2023TDK.pdf] PDF
jóna rozina_2023TDK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of jóna rozina_2023TDK_nyilatkozat.pdf]
Előnézet
PDF
jóna rozina_2023TDK_nyilatkozat.pdf

Download (638kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az ékszerek mindig is különleges vonzerővel bírtak az emberek számára, az évezredek során jelentős szerepet játszottak az emberiség történetében, legyen szó vallási, szimbolikus vagy divat kiegészítőkről. Nemcsak a szépségükről és eleganciájukról ismertek, hanem az érzelmeket és a személyes stílust is képesek kifejezni. Az ékszerpiac napjainkban virágzik, és egyre nagyobb igény mutatkozik az egyedi, minőségi és stílusos ékszerekre. A fogyasztók választéka kiterjedt, és a különböző árkategóriákban és stílusokban elérhető termékek sokszínűsége szinte végtelen. Az ékszerpiacra jellemző, hogy folyamatosan változik, ahogy az új trendek és divatirányzatok jönnek és mennek. A piaci verseny heves, és a vállalatoknak folyamatosan meg kell újulniuk, és alkalmazkodniuk kell ahhoz, hogy megfeleljenek a fogyasztók elvárásainak. A Pandora a világ egyik vezető ékszermárkája, és hatalmas sikerrel működik az ékszerpiac különböző szegmenseiben. Az elmúlt évek során a Pandora a fogyasztók körében kiépítette hírnevét, mint egy olyan vállalat, amely minőségi ékszereket kínál megfizethető áron. A kutatásom legfőbb motivációja, hogy a Pandora vállalatot különböző szempontok szerint megvizsgáljam, valamint a primer kutatásom során a magyarok Pandora vásárlási szokásait elemezzem. A témaválasztásom legfőbb oka, hogy 17 éves korom óta én magam is a vállalat egyik rendszeres vásárlója vagyok. Fő kutatási kérdésem: Mi a Pandora ékszerek titka? Miben rejlik az ékszernagyágyú sikere?

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Gazdálkodási és Menedzsmnet

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Palányi Ildikó, Dr.
Belső
NEM RÉSZLETEZETT
Jámbor Balázs Róbert
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: vállalat elemzése, ékszeripar, SWOT analízis, BCG mátrix, marketingmix, innováció, társadalmi felelősség - társadalmi felelősségvállalás, operációs menedzsment
Felhasználói azonosító szám (ID): Ármin Szekér
Dátum: 16 Jan 2024 14:45
Utolsó módosítás: 16 Jan 2024 14:45
URI: https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26264

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet