Szüsz Kíra (2022) Amikor nemcsak az internet sebessége számít, avagy bekötési várakozási idő analízis a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft-nél. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
Szüsz Kíra_TDK dolgozat_2022nov.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (740kB) |
|
PDF
Szüsz Kíra_TDK dolgozat_2022nov_nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (146kB) |
Absztrakt (kivonat)
Tudományos Diákköri Dolgozatom megírásához számos tényező és motiváció hozzájárult. Az egyetemi éveim alatt felismertem olyan képességeimet, mely órai beadandók írása közben kerültek a felszínre. Rájöttem, hogy kifejezetten érdeklődő kíváncsisággal kísértem végig a Minőségmenedzsment és az Üzleti statisztika órákat. Az órai keretek között lezajló projektmunkák biztosítékot adtak arra, hogy tanulással elsajátíthatom eme szakterületek szakmai gyakorlatát. Projektemben a Digi Távközlési és Szolgáltatói Kft. konkrét példáján keresztül szeretném bemutatni a tanulmányaim során megszerzett tudással a választott 7 fő veszteség forrás alapján a bekötők munkáját. Választásom azért erre esett, mert beleszerettem volna látni, hogy a bekötők munkája hogyan zajlik, továbbá milyen veszteségek jelennek meg és ezeken a problémákon hol lehet javítani. Továbbá a cégnél mik azok a külső és belső tényezős problémák, ami miatt a folyamatok hosszabb átfutási időre toldódnak ki.
Intézmény
Pannon Egyetem
Kar
Tanszék
Szak
A képzés szintje
alapképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., folyamatfejlesztés, hibaelemzés, internet, lean módszer, SIPOC-elemzés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ármin Szekér |
Dátum: | 08 Nov 2023 13:51 |
Utolsó módosítás: | 19 Szep 2024 07:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |