Puskás Vivien (2021) A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
puskás_vivien_TDK dolgozat_2021.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A téma több szempontból is aktuális. Elsőkörben, az elmúlt évtizedekben rohamosan fejlődött az internet, illetve annak népszerűsége, melynek következtében nem csak a magánszemélyeknek, hanem a vállalatoknak, így tehát a bankoknak is komoly lépéseket kellett megtennie. A pénzügyi szektor számára külön kihívásokat rejtett az online térben való jelenlét, mint például az ügyféladatok védelmének biztosítása. Az idő múlásával azonban a kiélezett versenyhelyzet következtében fontossá vált a közösségi média platformok használata a bankok számára is, ugyanis itt könnyebben, közvetlenebb módon érhették el jelenlegi, vagy akár potenciális ügyfeleiket, kreatívabb módon ismertethették meg velük termékeiket, akcióikat, valmint különböző bankolási tanácsokkal láthatták el követőiket. A téma aktualitásához nagyban hozzájárul a jelenleg is tartó vírushelyzet, melynek következtében még nagyobb hangsúly került a közösségi média felületekre.
Intézmény
Pannon Egyetem
Kar
Tanszék
Szak
A képzés szintje
alapképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | bank - bankügy, közösségi média - szociális média - social media, e-marketing - elektronikus marketing - online marketing, marketing - értékesítés, influencer marketing, mesterséges intelligencia - MI - artificial intelligence - AI, influencer |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ármin Szekér |
Dátum: | 07 Nov 2023 12:19 |
Utolsó módosítás: | 07 Nov 2023 12:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |