A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában

Puskás Vivien (2021) A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of puskás_vivien_TDK dolgozat_2021.pdf] PDF
puskás_vivien_TDK dolgozat_2021.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A téma több szempontból is aktuális. Elsőkörben, az elmúlt évtizedekben rohamosan fejlődött az internet, illetve annak népszerűsége, melynek következtében nem csak a magánszemélyeknek, hanem a vállalatoknak, így tehát a bankoknak is komoly lépéseket kellett megtennie. A pénzügyi szektor számára külön kihívásokat rejtett az online térben való jelenlét, mint például az ügyféladatok védelmének biztosítása. Az idő múlásával azonban a kiélezett versenyhelyzet következtében fontossá vált a közösségi média platformok használata a bankok számára is, ugyanis itt könnyebben, közvetlenebb módon érhették el jelenlegi, vagy akár potenciális ügyfeleiket, kreatívabb módon ismertethették meg velük termékeiket, akcióikat, valmint különböző bankolási tanácsokkal láthatták el követőiket. A téma aktualitásához nagyban hozzájárul a jelenleg is tartó vírushelyzet, melynek következtében még nagyobb hangsúly került a közösségi média felületekre.

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Gazdálkodási és Menedzsmnet

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné dr. Lendvai Marietta
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: bank - bankügy, közösségi média - szociális média - social media, e-marketing - elektronikus marketing - online marketing, marketing - értékesítés, influencer marketing, mesterséges intelligencia - MI - artificial intelligence - AI, influencer
Felhasználói azonosító szám (ID): Ármin Szekér
Dátum: 07 Nov 2023 12:19
Utolsó módosítás: 07 Nov 2023 12:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet