László Dorina (2020) Kávéfogyasztás-avagy egy cseppnyi fekete boldogság és ami mögötte van. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
lászló_dorina_2020TDK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomat az aktuális kávétrendek bemutatásával kezdem, majd elméleti oldalról mutatok rá a márkaépítés szerepére és lehetséges módszereire. Erre építkezve stratégiai fókusszal haladok végig a Nesppresszo márka útján, s annak fontosabb mérföldkövein, ezáltal leleplezve a sikert meghatározó tényezőket. Ezek közül külön kitérek a cégnek a napjainkban egyre meghatározóbb fenntarthatósági törekvéseire is.
Intézmény
Pannon Egyetem
Kar
Tanszék
Szak
A képzés szintje
alapképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | márka - brand, márkaépítés - brandépítés, Nespresso, márkastratégia, nemzetközi kitekintés - nemzetközi összehasonlítás, trend, helyzetelemzés - állapotfelmérés - feltételrendszer vizsgálata, marketing mix, mikrokörnyezet, makrokörnyezet |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ármin Szekér |
Dátum: | 07 Nov 2023 10:28 |
Utolsó módosítás: | 07 Nov 2023 10:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |