Kávéfogyasztás-avagy egy cseppnyi fekete boldogság és ami mögötte van

László Dorina (2020) Kávéfogyasztás-avagy egy cseppnyi fekete boldogság és ami mögötte van. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of lászló_dorina_2020TDK.pdf] PDF
lászló_dorina_2020TDK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatomat az aktuális kávétrendek bemutatásával kezdem, majd elméleti oldalról mutatok rá a márkaépítés szerepére és lehetséges módszereire. Erre építkezve stratégiai fókusszal haladok végig a Nesppresszo márka útján, s annak fontosabb mérföldkövein, ezáltal leleplezve a sikert meghatározó tényezőket. Ezek közül külön kitérek a cégnek a napjainkban egyre meghatározóbb fenntarthatósági törekvéseire is.

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Gazdálkodási és Menedzsmnet

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné dr. Lendvai Marietta
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: márka - brand, márkaépítés - brandépítés, Nespresso, márkastratégia, nemzetközi kitekintés - nemzetközi összehasonlítás, trend, helyzetelemzés - állapotfelmérés - feltételrendszer vizsgálata, marketing mix, mikrokörnyezet, makrokörnyezet
Felhasználói azonosító szám (ID): Ármin Szekér
Dátum: 07 Nov 2023 10:28
Utolsó módosítás: 07 Nov 2023 10:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet