Kovács Fanni (2020) Hogyan legyen a webdesign egy ütőkártya a vállalatok életében? Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
kovács_fanni_2020TDK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Mindenekelőtt fontosnak tartottam lefektetni az alapokat. A 2. fejezetben ezért az internetről és az online piaci trendekről a kkv szektor vonatkozásában lesz szó általánosságban. Segítségemre voltak az online elérhető források, az általam végzett szekunder piackutatás és az offline szakirodalom. A zala megyei kkv szektor online jelenlétéhez kapcsolódó primer kutatásomat konzulenseim segítették, amelyben arra kerestem a választ, hogy a zalai kis- és középvállalkozások mennyi figyelmet fordítanak a saját weboldalukra. Az eredmények vázolása után mutatom be marketing szemmel a Pannon-Truck 2000 Kft. tevékenységét, majd honlapjának állapotfelmérését, mely elengedhetetlen az átalakításához. Emellett a redesign-oláshoz végeztem egy fókuszcsoportos kutatást az X, Y, Z generációra fókuszálva, hogy a honlapra látogatók igényeit felmérjem és feltárjam egy jó céges honlap ismérveit. Végezetül összegeztem a weboldal elemzés és a kutatás eredménye során szerzett tapasztalatok és vélemények alapján a fejlesztési javaslataimat egy SWOT ábrában.
Intézmény
Pannon Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatikai Intézeti Tanszék
Szak
A képzés szintje
alapképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | informatika, vállalati informatika, webdesign - webdizájn, trend, történeti áttekintés, kis- és középvállalkozás - KKV, kis- és középvállalkozás marketing - KKV marketing, e-marketing - elektronikus marketing - online marketing, online kommunikáció, weboldalfejlesztés - honlapfejlesztés, PANNON-TRUCK 2000 Járműkereskedelmi és Ingatlanbefektetési Korlátolt Felelősségű Társaság (Zalaegerszeg) |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ármin Szekér |
Dátum: | 06 Nov 2023 14:16 |
Utolsó módosítás: | 06 Nov 2023 14:16 |
Actions (login required)
Tétel nézet |