Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében

Balázs Bence Ferenc (2020) Az idő szerepe a banki ügyfélélmény megteremtésében. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of balázs_bence_2020TDK.pdf] PDF
balázs_bence_2020TDK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

Napjaink rohanó világában az ügyfélélmény fenntartásához és eléréséhez a szolgáltatás magas szintű minősége, az ügyintézők szakértelme és segítőkészsége, a kedvező árazás, avagy a bank hírneve mellett egyre inkább előtérbe kerül az időtényező szerepe is a banki szektorban. Egyre többször hallhatjuk ugyanis, hogy az emberek egyre kevésbé tolerálják azt, ha feleslegesen várakoztatják őket vagy az ügyintézés túl sokáig tart, hiszen az idő szorításában minden egyes perc akár aranyat érhet. Ezért az emberek egyre inkább igénylik azon szolgáltatásokat, melyek nem csak idő takarítanak meg, hanem élményt is biztosítanak számukra, s akár ezért hajlandóak magasabb árat is fizetni vagy éppen az adott szolgáltatót lecserélni. Nem véletlen, hogy a bankszektorban is egyre inkább haladunk az online ügyintézés világa felé, hiszen az emberek nagy része szinte már csak az online térben intézi bankügyleteit, amely által rengeteg időt takarítanak meg, kikerülve a hosszú várakozási, ügyintézési és utazási időket, procedúrákat. Az idő szinte minden szektorban kiemelten fontos, különösen a bankszektorban, hiszen hetente vagy akár naponta is szükséges a pénzügyeinket kezelni. Nem meglepő tehát, hogy egyre több nemzetközi és hazai kutatás, szakirodalom is e szektort helyezi a fókuszába és vizsgálja, hiszen az idő, mint meghatározó tényező talán itt jelenik meg a legkomolyabban.

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Gazdálkodási és Menedzsmnet

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Palányi Ildikó, Dr.
Belső
NEM RÉSZLETEZETT
Balázsné dr. Lendvai Marietta
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: ügyfélélmény, bank - bankügy, trend, élményteremtés, értékteremtés, vevő érték, lojalitás, elégedettség, időfaktor, kockázatelemzés - kockázatkezelés, kockázat - kockázatvállalás
Felhasználói azonosító szám (ID): Ármin Szekér
Dátum: 06 Nov 2023 13:29
Utolsó módosítás: 06 Nov 2023 13:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet