Hegedüs Anita (2019) Ügyféloldali kihívások felmérése a számviteli szolgáltatóknál. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
hegedűs_anita_2019TDK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Gazdálkodási és menedzsment szakos hallgatóként mindig nagy érdeklődéssel szemléltem a szolgáltató szektor működését, felépítését. Duális hallgatóként gyakorlatomat egy könyvelőirodánál töltöm, ahol személyesen tapasztalhatom meg a szolgáltatásokon belül a professzionális szolgáltatókat érő kihívásokat. Korábbi TDK kutatásom során a professzionális szolgáltatókat és azok vezetőit érő kihívásokat, valamint az azokra adható menedzseri válaszokat elemeztem a számviteli szolgáltatások területén. Már akkor célul tűztem ki kutatásom folytatását, melynek majdani irányaként a számviteli szolgáltatók ügyféloldalának elemzését jelöltem meg. Jelenlegi dolgozatomban ugyanennél a területnél maradok, ezúttal azonban a másik oldal, azaz az ügyfelek igényeit, elvárásait vizsgálom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem (a GKZ 2016-2020 között keletkezett dolgozataihoz)
Kar
Tanszék
Szak
A képzés szintje
alapképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM - Customer Relationship Management - ügyfélkapcsolati rendszer, ügyféloldali kihívás, számvitel - könyvvitel, ügyféloldali elemzés, ügyfélelégedettség, szolgáltatásminőség, SPSS (modul rendszerű adatelemző programrendszer) |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ármin Szekér |
Dátum: | 02 Nov 2023 14:57 |
Utolsó módosítás: | 02 Nov 2023 14:57 |
Actions (login required)
Tétel nézet |