Ügyféloldali kihívások felmérése a számviteli szolgáltatóknál

Hegedüs Anita (2019) Ügyféloldali kihívások felmérése a számviteli szolgáltatóknál. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of hegedűs_anita_2019TDK.pdf] PDF
hegedűs_anita_2019TDK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Gazdálkodási és menedzsment szakos hallgatóként mindig nagy érdeklődéssel szemléltem a szolgáltató szektor működését, felépítését. Duális hallgatóként gyakorlatomat egy könyvelőirodánál töltöm, ahol személyesen tapasztalhatom meg a szolgáltatásokon belül a professzionális szolgáltatókat érő kihívásokat. Korábbi TDK kutatásom során a professzionális szolgáltatókat és azok vezetőit érő kihívásokat, valamint az azokra adható menedzseri válaszokat elemeztem a számviteli szolgáltatások területén. Már akkor célul tűztem ki kutatásom folytatását, melynek majdani irányaként a számviteli szolgáltatók ügyféloldalának elemzését jelöltem meg. Jelenlegi dolgozatomban ugyanennél a területnél maradok, ezúttal azonban a másik oldal, azaz az ügyfelek igényeit, elvárásait vizsgálom.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem (a GKZ 2016-2020 között keletkezett dolgozataihoz)

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Gazdálkodási és Menedzsmnet

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Zsupanekné Palányi Ildikó, Dr.
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: CRM - Customer Relationship Management - ügyfélkapcsolati rendszer, ügyféloldali kihívás, számvitel - könyvvitel, ügyféloldali elemzés, ügyfélelégedettség, szolgáltatásminőség, SPSS (modul rendszerű adatelemző programrendszer)
Felhasználói azonosító szám (ID): Ármin Szekér
Dátum: 02 Nov 2023 14:57
Utolsó módosítás: 02 Nov 2023 14:57

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet