Nérel Eleonóra; Mihály Luca (2018) Csalódásmenedzsment az online szolgáltatásokban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
nérel_eleonóra, mihály_luca_2018TDK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjainkban egyre dinamikusabban növekszik az online vásárlások száma, s ezzel párhuzamosan válnak népszerűvé az online szolgáltatások is. A pályamunkánkban ez utóbbit elemezzük, fókuszba helyezve a folyamat során észlelhető kockázatokat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem (a GKZ 2016-2020 között keletkezett dolgozataihoz)
Kar
Tanszék
Szak
A képzés szintje
alapképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | menedzsment, szolgáltatás - szolgáltatások, online szolgáltatás - elektronikus szolgáltatás, internet, elektronikus kereskedelem - e-kereskedelem - online kereskedelem, trend, trendelemzés, fogyasztói magatartás, fogyasztó - vásárló - vevő, pszichológia - lélektan, CRM - Customer Relationship Management - ügyfélkapcsolati rendszer, ügyfélpanasz-kezelés - fogyasztói panaszkezelés, panaszkezelés, generációk - nemzedékek, Z generáció, Y generáció, X generáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ármin Szekér |
Dátum: | 25 Okt 2023 12:41 |
Utolsó módosítás: | 25 Okt 2023 12:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |