Csalódásmenedzsment az online szolgáltatásokban

Nérel Eleonóra; Mihály Luca (2018) Csalódásmenedzsment az online szolgáltatásokban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of nérel_eleonóra, mihály_luca_2018TDK.pdf] PDF
nérel_eleonóra, mihály_luca_2018TDK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Absztrakt (kivonat)

Napjainkban egyre dinamikusabban növekszik az online vásárlások száma, s ezzel párhuzamosan válnak népszerűvé az online szolgáltatások is. A pályamunkánkban ez utóbbit elemezzük, fókuszba helyezve a folyamat során észlelhető kockázatokat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem (a GKZ 2016-2020 között keletkezett dolgozataihoz)

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Gazdálkodási és Menedzsmnet

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné Lendvai Marietta, Dr.
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: menedzsment, szolgáltatás - szolgáltatások, online szolgáltatás - elektronikus szolgáltatás, internet, elektronikus kereskedelem - e-kereskedelem - online kereskedelem, trend, trendelemzés, fogyasztói magatartás, fogyasztó - vásárló - vevő, pszichológia - lélektan, CRM - Customer Relationship Management - ügyfélkapcsolati rendszer, ügyfélpanasz-kezelés - fogyasztói panaszkezelés, panaszkezelés, generációk - nemzedékek, Z generáció, Y generáció, X generáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Ármin Szekér
Dátum: 25 Okt 2023 12:41
Utolsó módosítás: 25 Okt 2023 12:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet