CRM a banki ügyfélérték-teremtés szolgálatában – lehetőségek és kihívások

Ágostházy Csaba (2016) CRM a banki ügyfélérték-teremtés szolgálatában – lehetőségek és kihívások. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of ágostházy_csaba_2016novTDK.pdf] PDF
ágostházy_csaba_2016novTDK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Az információs technológia fejlődése közvetlen hatással van minden olyan ágazatra, ahol az adatok cseréje meghatározó szerepet tölt be. A marketing ágazatok jellemzően ilyenek, ahol alapvető elem, hogy információkat gyűjtünk és elemzünk, majd ezeket használjuk fel tevékenységünk során. A fejlődés a lehetőségek mellett újabb kihívásokat is támaszt a vállalatokkal szemben. Az ügyfelek elvárásai egyre növekednek, az internet nyújtotta kereséséi lehetőségek pedig tudással vértezi fel őket. Így a vállalat feladata, hogy együtt haladjon ezekkel az elvárásokkal és utat találjon a fogyasztók igényeinek minél hatékonyabb és testreszabott kiszolgálásához. Egy vállalat életében igen fontos szerepet játszanak az ügyfelek, akik a termékekért vagy szolgáltatásokért cserébe bevételt generálnak. Egyszóval az ügyfelek nélkül a cégek életképtelenek lennének, és nem tudnák folytatni a tevékenységüket. Ehhez egy megfelelően megalkotott árképzést szükséges alkalmazni, hogy fenntartható legyen a vállalat működése. Ehhez szükséges megalkotni olyan modelleket, ami megmutatja, hogy milyen értékes egy ügyfél számunkra és ez mennyibe kerül a cégnek. Ezekkel tisztában vannak a vállalkozók?

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem (a GKZ 2016-2020 között keletkezett dolgozataihoz)

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Gazdaságinformatikai Intézeti Tanszék

Szak

gazdaságinformatikus

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné Lendvai Marietta, Dr.
Belső
NEM RÉSZLETEZETT
Jármai Erzsébet, Dr.
Belső
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: TDK dolgozat
Kulcsszavak: CRM - Customer Relationship Management - ügyfélkapcsolati rendszer, bank - bankügy, banki ügyfélkapcsolat, marketing - értékesítés, ügyfélérték, holisztikus marketing, ügyfélélmény
Felhasználói azonosító szám (ID): Ármin Szekér
Dátum: 19 Okt 2023 07:59
Utolsó módosítás: 19 Okt 2023 07:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet