Haladni a korral? Mi segítünk! - A digitális oktatás és az E-learning túlélési kézikönyve [nemcsak tanároknak]

Ódor Bettina; Major Emil (2014) Haladni a korral? Mi segítünk! - A digitális oktatás és az E-learning túlélési kézikönyve [nemcsak tanároknak]. Zalaegerszeg Faculty of Business Administration.

[thumbnail of major_emil, ódor_bettina_2014TDK.pdf] PDF
major_emil, ódor_bettina_2014TDK.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Abstract

Minden út vezet valahova. Az oktatásnak is létezik egy útvonala, amit a diák maga választ meg, hogy melyik elágazáson is halad tovább. Mielőtt elérne egy ilyen kereszteződéshez, ahol életet meghatározó döntésre kényszerül, mindenki egy helyen kezdi. A közoktatás-ban, amelyből kikerülve, ha úgy döntünk, felsőoktatásba, posztgraduális képzésekbe, ill. alternatívaként az online oktatásba haladunk tovább. Főiskola mellett, helyett, után – sza-badidő és céltudatosság kérdése. Egy valami azonban konstans: az általános- és középis-kola, ahol megalapozzák az oktatók diákjaik számára azokat az ismereteket, amelyek el-engedhetetlenek jövőbeni boldogulásukhoz, legyen az felsőoktatás, munkahely. Ez egy ál-talános, mondhatni közhelyes kijelentés. Amivel foglalkozni szeretnék, az ennek minősé-ge.

Institution

Budapest Business School

Kar

Zalaegerszeg Faculty of Business Administration

Department

Gazdaságinformatikai Intézeti Tanszék

Szak

gazdaságinformatikus

Level of instruction

BSc course

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Szekeres Diána, Dr.
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Students’ Scientific Association paper
Uncontrolled Keywords: e-learning - elektronikus tananyag, közoktatás, PISA-mérés, Bolognai-rendszer, felsőoktatás, szociológia, oktatásmódszertan, vizsgálat - felmérés, kérdőíves vizsgálat
Depositing User: Ármin Szekér
Date Deposited: 11 Sep 2023 12:10
Last Modified: 11 Sep 2023 12:10

Actions (login required)

View Item View Item