Ódor Bettina; Major Emil (2014) Haladni a korral? Mi segítünk! - A digitális oktatás és az E-learning túlélési kézikönyve [nemcsak tanároknak]. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
major_emil, ódor_bettina_2014TDK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Minden út vezet valahova. Az oktatásnak is létezik egy útvonala, amit a diák maga választ meg, hogy melyik elágazáson is halad tovább. Mielőtt elérne egy ilyen kereszteződéshez, ahol életet meghatározó döntésre kényszerül, mindenki egy helyen kezdi. A közoktatás-ban, amelyből kikerülve, ha úgy döntünk, felsőoktatásba, posztgraduális képzésekbe, ill. alternatívaként az online oktatásba haladunk tovább. Főiskola mellett, helyett, után – sza-badidő és céltudatosság kérdése. Egy valami azonban konstans: az általános- és középis-kola, ahol megalapozzák az oktatók diákjaik számára azokat az ismereteket, amelyek el-engedhetetlenek jövőbeni boldogulásukhoz, legyen az felsőoktatás, munkahely. Ez egy ál-talános, mondhatni közhelyes kijelentés. Amivel foglalkozni szeretnék, az ennek minősé-ge.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola (a GKZ 2015-ig keletkezett dolgozataihoz)
Kar
Tanszék
Gazdaságinformatikai Intézeti Tanszék
Szak
A képzés szintje
alapképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | TDK dolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | e-learning - elektronikus tananyag, közoktatás, PISA-mérés, Bolognai-rendszer, felsőoktatás, szociológia, oktatásmódszertan, vizsgálat - felmérés, kérdőíves vizsgálat |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Ármin Szekér |
Dátum: | 11 Szep 2023 12:10 |
Utolsó módosítás: | 11 Szep 2023 12:10 |
Actions (login required)
Tétel nézet |