Bazsika Ildikó (2023) Hogyan lehet eredményt növelni coaching támogatással. Zalaegerszeg Faculty of Business Administration.
Preview |
PDF
bazsika_ildikó_2023jan_publikus.pdf Download (2MB) | Preview |
![]() |
PDF
bazsika_ildikó_2023jan_publikus_nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (2MB) |
Abstract
Szakdolgozatom első fejezetében az MLM, majd a coaching sajátosságainak elméleti hátterét mutattam be. A kutatásom célja az volt, hogy feltárjam azokat az elakadásokat, amelyek a hálózatépítés hatékonyságának útjába állnak. A továbbiakban a szakirodalom alapján felállított kutatási kérdéseimet, és hipotéziseimet vizsgáltam, azokat a gátakat, amelyek a megrekedésekhez vezetnek. Empirikus vizsgálatomat, kérdőíves kutatással bizonyítottam, amely az általam összeállított kérdőíveket tartalmazza, így az összefüggésekre három pilléren elhelyezve kerestem a válaszokat. A megkérdezések mellett, személyes elbeszélgetéseket is lefolytattam interjúk keretében. A multi level marketing, röviden MLM cégek a kiskereskedelemben egy külön szegmenst képezve csendben működnek és folyamatosan növekednek évről-évre. Tapasztalataim szerint ez egy nagy lehetőség, ugyanakkor legalább akkora felelősség is. Az emberek hozzám kapcsolódnak, most már nem az egyéni kibontakozás, sokkal inkább a meglévő munkatársak minél magasabb szintű megsegítése az elsődleges prioritás. Az elmúlt évek piaci változásai, a vállalkozások számára kihívást jelentettek, így a hálózatépítésben is új lehetőségek megkeresésére lett igény. Az új módszerek, marketingstratégiák kipróbálása elengedhetetlen. Az MLM egy szolgáltatás alapú vállalkozási forma, amelynek megítélése, és sikeressége nagymértékben függ a rendszerben dolgozó tagok PR tevékenységétől, külső és belsőkommunikációjától. Ebben a vállalkozásban elengedhetetlen a brand építés, csoda rendszer nincs, csak csodás emberek, akik készségeik, képességeik fejlesztése révén egy új MLM imázst építhetnek. Munkám második felében azokat a konstruktív módszereket mutattam be, amelyek utat mutathatnak a hálózatépítésben, és hozzájárulhatnak az MLM derűlátóbb megítélésében. Paradigmaváltással, a coaching segítségével a változás lehetséges a személyközi kommunikációban, az emberekkel való hatékonyabb együttműködésben, a motivációban, amely folyamatot újra és újra gyakorolni kell, ha fel akarjuk mérni erőforrásaink hihetetlen mélységét.
Institution
Pannon Egyetem
Kar
Zalaegerszeg Faculty of Business Administration
Department
Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék
Szak
Level of instruction
postgraduate specialist training course
Supervisors
Item Type: | Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | coaching, Forever Living Products (FLP), GROW modell, hálózatépítés, kérdőíves vizsgálat - véleménykutatás, motiváció - ösztönzés, multi-level marketing - network marketing |
SWORD Depositor: | SWORD |
Depositing User: | SWORD |
Date Deposited: | 03 Feb 2023 11:25 |
Last Modified: | 20 Jun 2024 12:34 |
URI: | https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26039 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |