Amikor nemcsak az internet sebessége számít, avagy bekötési várakozási idő analízis a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft-nél

Szüsz Kíra (2023) Amikor nemcsak az internet sebessége számít, avagy bekötési várakozási idő analízis a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft-nél. Zalaegerszeg Faculty of Business Administration.

[thumbnail of szüsz_kíra_2023jan.pdf] PDF
szüsz_kíra_2023jan.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (991kB)

Abstract

Projektemben a Digi Távközlési és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság konkrét példáján keresztül szeretném bemutatni a tanulmányaim során megszerzett tudással a választott 7 fő veszteség forrás alapján az internet bekötők munkáját és annak folyamatait. Választásom azért erre esett, mert beleszerettem volna látni, hogy az internet bekötők munkája hogyan zajlik, továbbá milyen veszteségek jelennek meg munkafolyamataikban és ezeken a problémákon hol lehet javítani. Továbbá a cégnél mik azok a külső-, és belső tényezős problémák, ami miatt a folyamatok hosszabb átfutási időre toldódnak ki. Napjainkban a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. számos fellendülést tanúsított az ügyfelei felé. Úgy gondolom olyan vállalatot választottam, akik a jövőben is szeretnének az Oligopólium élére törni munkásságukkal, eszközeikkel, áraikkal és fejlesztéseikkel. A cégben fontosnak tartják a javaslattételt, hiszen a hibák és a problémák ezzel minimalizálhatók vagy teljes mértékben megszüntethetők egy adott munkafolyamaton. Az előrelépés fontos a cég számára, hiszen ez egyaránt a megrendelőnek is előnyt jelent, hiszen a várakozási ideje minimálisra redukálódik a szolgáltatás megrendelése és bekötése során. A Szakdolgozatom megírása során a vizsgálatokat a Lean Six Sigma folyamatfejlesztés elvén végzem. A következő kérdésekre szeretném megtalálni a válaszokat javaslattétellel alátámasztva: Miért kell ennyit várni a bekötés folyamatára? Milyen veszteségek érik a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. bekötő kollégáit? Miként alakultak a bekötési darabszámok a 2019-es és a 2020-as évben? Fontosnak tartom, hogy egy folyamatban a hibák minimálisak legyenek vagy teljes mértékben megszűnjenek. Célom, hogy egy pontosabb munkavégzés eredménye kerüljön ki az ügyfeleknek. Szeretném elérni a kimutatásokkal, hogy a ciklusidő láthatóan csökkenő tendenciát mutasson.

Institution

Pannon Egyetem

Kar

Zalaegerszeg Faculty of Business Administration

Department

Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék

Szak

gazdálkodási és menedzsment

Level of instruction

BSc course

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Fehér Norbert
Belső
mestertanár; Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék; GKZ
Hornung Tamás
Külső
főiskolai docens; Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék; GKZ
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis
Uncontrolled Keywords: 7 fő veszteségforrás, DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., folyamatfejlesztés, hibaelemzés, internet, lean módszer, SIPOC-elemzés, veszteség
SWORD Depositor: SWORD
Depositing User: SWORD
Date Deposited: 03 Feb 2023 11:24
Last Modified: 03 Feb 2023 11:24

Actions (login required)

View Item View Item