Szüsz Kíra (2023) Amikor nemcsak az internet sebessége számít, avagy bekötési várakozási idő analízis a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft-nél. Zalaegerszeg Faculty of Business Administration.
PDF
szüsz_kíra_2023jan.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (991kB) |
Abstract
Projektemben a Digi Távközlési és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság konkrét példáján keresztül szeretném bemutatni a tanulmányaim során megszerzett tudással a választott 7 fő veszteség forrás alapján az internet bekötők munkáját és annak folyamatait. Választásom azért erre esett, mert beleszerettem volna látni, hogy az internet bekötők munkája hogyan zajlik, továbbá milyen veszteségek jelennek meg munkafolyamataikban és ezeken a problémákon hol lehet javítani. Továbbá a cégnél mik azok a külső-, és belső tényezős problémák, ami miatt a folyamatok hosszabb átfutási időre toldódnak ki. Napjainkban a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. számos fellendülést tanúsított az ügyfelei felé. Úgy gondolom olyan vállalatot választottam, akik a jövőben is szeretnének az Oligopólium élére törni munkásságukkal, eszközeikkel, áraikkal és fejlesztéseikkel. A cégben fontosnak tartják a javaslattételt, hiszen a hibák és a problémák ezzel minimalizálhatók vagy teljes mértékben megszüntethetők egy adott munkafolyamaton. Az előrelépés fontos a cég számára, hiszen ez egyaránt a megrendelőnek is előnyt jelent, hiszen a várakozási ideje minimálisra redukálódik a szolgáltatás megrendelése és bekötése során. A Szakdolgozatom megírása során a vizsgálatokat a Lean Six Sigma folyamatfejlesztés elvén végzem. A következő kérdésekre szeretném megtalálni a válaszokat javaslattétellel alátámasztva: Miért kell ennyit várni a bekötés folyamatára? Milyen veszteségek érik a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. bekötő kollégáit? Miként alakultak a bekötési darabszámok a 2019-es és a 2020-as évben? Fontosnak tartom, hogy egy folyamatban a hibák minimálisak legyenek vagy teljes mértékben megszűnjenek. Célom, hogy egy pontosabb munkavégzés eredménye kerüljön ki az ügyfeleknek. Szeretném elérni a kimutatásokkal, hogy a ciklusidő láthatóan csökkenő tendenciát mutasson.
Institution
Pannon Egyetem
Kar
Zalaegerszeg Faculty of Business Administration
Department
Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék
Szak
Level of instruction
BSc course
Supervisors
Item Type: | Thesis |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | 7 fő veszteségforrás, DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft., folyamatfejlesztés, hibaelemzés, internet, lean módszer, SIPOC-elemzés, veszteség |
SWORD Depositor: | SWORD |
Depositing User: | SWORD |
Date Deposited: | 03 Feb 2023 11:24 |
Last Modified: | 03 Feb 2023 11:24 |
Actions (login required)
View Item |