Mobiltudósként a Telekomban

Baka Barnabás (2022) Mobiltudósként a Telekomban. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of baka_barnabás_2022máj_titkos.pdf] PDF
baka_barnabás_2022máj_titkos.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 26 Május 2026.

Download (2MB)
[thumbnail of baka_barnabás_2022máj_embargó_engedély.pdf] PDF
baka_barnabás_2022máj_embargó_engedély.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (550kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomat felosztottam több, témában elkülöníthető részekre melyekben más és más témákat boncoltam. Az első, illetve a második egységben a Telekomot mutattam be, kezdve azzal, hogy mivel foglalkozik a cég és mióta, valamint milyen fejlődéseken, milyen újításokon ment keresztül az elmúlt 30 évben. Ezt követően bemutattam az üzlethálózatot, azon belül kicsit bővebben a zalaegerszegit. Továbbá kitértem az okoseszközökre is, mivel ezek ismerete elengedhetetlen a munkám során. Bemutattam azokat a dolgokat, amiket szinte mindenki használ az okostelefonjain, kitértem a leggyakoribb applikációkra, valamint az eltérő operációs rendszerekre is. Szemléltettem, milyen termékeket és szolgáltatásokat árul a cég. A dolgozatom tematikáját úgy alakítottam ki, hogy ezen ismeretek vázolását követően kitértem a munkaköröm feladataira. Először azt ismertettem, milyen jellegű problémákkal fordulnak hozzám a munkám során és ezeket hogyan tudom kezelni. Leírtam miként tudok segíteni adatmentésben, másolásban vagy egyes okoseszközök beüzemelésében, alapvető kezelésüknek bemutatásában. Továbbá kitértem arra, miként tudom az érétkesítő munkatársaim munkáját segíteni, miben tudom támogatni az értékesítést. Adott esetben velem választják ki az ügyfelek, hogy mi lenne számukra a megfelelő díjcsomag, vagy sok esetben nálam választják ki a számukra tökéletes készüléket. Ezek után az edukációra fektettem a hangsúlyt és részletesen leírtam, hogy adott korcsoportok esetében milyen formában veszem ki a részem az edukációból. Természetesen ez eltérő minden korosztályban, hiszen a legfiatalabbaknak főleg az adatbiztonságot kell tanítani, míg a többiek körében már más is nehézséget okoz. Ebben a részben a pozitívumokra is kitérek: mi az, amiben már nem szükséges az én tudásom, amikben az ügyfelek már tájékozottak és nem szorulnak segítségre. Végül, de nem utolsó sorban írtam a digitalizáció veszélyeiről, példákkal részletezvén, hogy mik a leggyakoribb veszélyek, amik egy okos eszközök használójára leselkedhetnek, felhívva ebben a figyelmet arra, mik azok a tevékenységek, amelyek biztonságára célszerű nagyobb hangsúlyt fektetni. Úgy gondolom, hogy ez szintén nagyon fontos része a záródolgozatomnak, hiszen manapság erre már az iskolákban is felhívják a figyelmet és tartanak kisebb nagyobb edukációt a témát illetően, hogy a fiatalok felkészültek legyenek a rájuk online veselkedő veszélyekre.

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Informatikai Rendszerek és Alkalmazásai Tanszék

Szak

gazdaságinformatikus

A képzés szintje

felsőoktatási szakképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Szűcs Judit, Dr.
Belső
adjunktus; Informatikai Rendszerek és Alkalmazásai Tanszék; GKZ
Varga Veronika
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: záródolgozat (felsőoktatási szakképzés)
Kulcsszavak: digitalizálás - digitalizáció, internet, Magyar Telekom, mobiltelefon, telekommunikáció, ügyfélkapcsolat
SWORD Depositor: SWORD
Felhasználói azonosító szám (ID): SWORD
Dátum: 29 Jún 2022 11:58
Utolsó módosítás: 29 Jún 2022 11:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet