Az ügyfélélmény feltérképezése a hazai bankszektor elektronikus csatornáinak vonatkozásában

Szili Dóra (2022) Az ügyfélélmény feltérképezése a hazai bankszektor elektronikus csatornáinak vonatkozásában. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of szili_dóra_2022jan.pdf] PDF
szili_dóra_2022jan.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Vázlat_Szili_Dóra_2022jan2.pdf] PDF
Vázlat_Szili_Dóra_2022jan2.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (562kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban az ügyfelek elégedettségét vizsgálom, a hazai bankokra, valamint azok elektronikus csatornáira kivetítve. A szakdolgozatom első felében, azaz az elméleti részben először az elektronikus bankolást, mint fogalmat mutatom be, majd elemzem a fejlődését és trendjeit, és kitérek a vírushelyzet okozta változásokra, ezt követően a hazai bankszektor online megoldásait ismertetem, a szolgáltatások lehetőségétől a biztonságig. A későbbiekben az ügyfélélmény és felhasználói élmény fogalmát szemléltetem, valamint bemutatom, hogy mi szükséges ahhoz, hogy pozitív élményt érjünk el. A dolgozatom második felében hazai és a nemzetközi ügyfélélmény kutatások eredményeit szemléltetem, valamint saját primer kutatásomat mutatom be, melynek során egy kvantitatív kérdőíves kutatás segítségével gyűjtöttem adatokat a témában. A fő célcsoport a hazai bankok azon ügyfelei voltak, akik rendszeresen használják a bankjuknál elérhető elektronikus csatornákat. Az eredmények segítségével vizsgáltam az ügyfelek elégedettségét, magával a bankkal szemben, valamint a fő cél az online felületekkel kapcsolatos elégedettség felmérése volt.

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Informatikai Rendszerek és Alkalmazásai Tanszék

Szak

gazdaságinformatikus

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Gelencsér Ildikó
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Szűcs Judit, Dr.
Belső
adjunktus; Informatikai Rendszerek és Alkalmazásai Tanszék; GKZ

Mű típusa: diplomadolgozat
Kulcsszavak: digitalizálás - digitalizáció, e-bank, elektronikus bankolás, internetbank, mobilapplikáció - app, ügyfélélmény, véleménykutatás - kérdőíves vizsgálat
SWORD Depositor: SWORD
Felhasználói azonosító szám (ID): SWORD
Dátum: 09 Már 2022 14:27
Utolsó módosítás: 21 Ápr 2022 11:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet