A Budapest Bank Zrt. vállalati ügyfélkapcsolatainak alakulása a Covid-19 hatására

Kukor Viktória (2021) A Budapest Bank Zrt. vállalati ügyfélkapcsolatainak alakulása a Covid-19 hatására. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of kukor_viktória_2021máj_titkos.pdf] PDF
kukor_viktória_2021máj_titkos.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 20 Május 2026.

Download (3MB)
[thumbnail of kukor_viktória_2021máj_titkos_kutathatósági_embargó_kérelem.pdf] PDF
kukor_viktória_2021máj_titkos_kutathatósági_embargó_kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (350kB)

Absztrakt (kivonat)

A Budapest Bank Magyarország egyik vezető pénzintézete. Nagyobb mérföldkövei az az 1987-es megalakulás, a 2012-es átalakulás, a 2008-as válság, és végül, de nem utolsó sorban az összevonás más pénzintézetekkel (Magyar Bankholding) és 2020 problémái. Vajon egy pénzintézetre milyen hatással volt a kialakult helyzet, hogyan tudott felülkerekedni a nehézségeken? A bank alapkövei az ügyfelek, és ha az ügyfelek megélhetési és egyéb nehézségekbe ütköznek az lecsapódik a pénzintézetükön és a gazdaságon érezteti hatását. Ezért is jött nagyon sok vállalkozás és magánszemély számára jól a fizetési moratórium, illetve a gazdaságélénkítő programok megjelenése. Az új termékprogramok bevezetése azok ismertetése és azok elemzése, tökéletesen szemlélteti, hogy a bankok milyen fontos szerepet töltenek be a gazdaság működtetésében. A legnagyobb népszerűségnek a Széchenyi Kártya Program örvend (KAVOSZ által támogatott), de mivel a bank törekedik az ügyfeleinek a legjobbat nyújtani, ezért az átszerződések és hitelkiváltások is elsőbbséget élveznek. Az államilag támogatott gazdaságélénkítő programok források tekintetében, mint a vállalati ügyfelek, mint a bank számára gazdaságosak, ami által pénz szabadul fel, amelyet máshová tudnak átcsoportosítani. Sok érdekes információra bukkanunk az MNB által készített kérdőív kapcsán, hogy mint a magánszemélyek, mind a vállalkozások mennyire éltek az állam által kínált fizetési moratóriummal, illetve, hogy mennyire voltak tisztában ennek a hatásaival, illetve következményeivel. Összegezve elmondhatjuk, hogy mind a bank munkavállalói mind az ügyfelek nagyon rugalmasan kezelték a kezdeti nehézségeket és a kapacitásbeli problémákat. Sok segítséget jelentett a digitális csatornák térhódítása is a munkafolyamatokban és a kapcsolattartásban.

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Pénzügy és Gazdálkodás Tanszék

Szak

Pénzügy és számvitel

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Simonné Romsics Erika
Belső
Mesteroktató; Pénzügy és Gazdálkodás Tanszék; GKZ
Wagner Anna
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat
Kulcsszavak: banki szolgáltatások, Budapest Bank (Budapest), Covid-19 járvány - koronavírus járvány, gazdaságélénkítés, hiteltörlesztési moratórium - hiteltörlesztési haladék, interjú, világjárvány - pandémia, ügyfélkapcsolat, Covid-19 - Koronavírus
SWORD Depositor: SWORD
Felhasználói azonosító szám (ID): SWORD
Dátum: 21 Szep 2021 13:04
Utolsó módosítás: 05 Júl 2022 12:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet