Kukor Viktória (2021) A Budapest Bank Zrt. vállalati ügyfélkapcsolatainak alakulása a Covid-19 hatására. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
kukor_viktória_2021máj_titkos.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 20 Május 2026. Download (3MB) |
|
PDF
kukor_viktória_2021máj_titkos_kutathatósági_embargó_kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (350kB) |
Absztrakt (kivonat)
A Budapest Bank Magyarország egyik vezető pénzintézete. Nagyobb mérföldkövei az az 1987-es megalakulás, a 2012-es átalakulás, a 2008-as válság, és végül, de nem utolsó sorban az összevonás más pénzintézetekkel (Magyar Bankholding) és 2020 problémái. Vajon egy pénzintézetre milyen hatással volt a kialakult helyzet, hogyan tudott felülkerekedni a nehézségeken? A bank alapkövei az ügyfelek, és ha az ügyfelek megélhetési és egyéb nehézségekbe ütköznek az lecsapódik a pénzintézetükön és a gazdaságon érezteti hatását. Ezért is jött nagyon sok vállalkozás és magánszemély számára jól a fizetési moratórium, illetve a gazdaságélénkítő programok megjelenése. Az új termékprogramok bevezetése azok ismertetése és azok elemzése, tökéletesen szemlélteti, hogy a bankok milyen fontos szerepet töltenek be a gazdaság működtetésében. A legnagyobb népszerűségnek a Széchenyi Kártya Program örvend (KAVOSZ által támogatott), de mivel a bank törekedik az ügyfeleinek a legjobbat nyújtani, ezért az átszerződések és hitelkiváltások is elsőbbséget élveznek. Az államilag támogatott gazdaságélénkítő programok források tekintetében, mint a vállalati ügyfelek, mint a bank számára gazdaságosak, ami által pénz szabadul fel, amelyet máshová tudnak átcsoportosítani. Sok érdekes információra bukkanunk az MNB által készített kérdőív kapcsán, hogy mint a magánszemélyek, mind a vállalkozások mennyire éltek az állam által kínált fizetési moratóriummal, illetve, hogy mennyire voltak tisztában ennek a hatásaival, illetve következményeivel. Összegezve elmondhatjuk, hogy mind a bank munkavállalói mind az ügyfelek nagyon rugalmasan kezelték a kezdeti nehézségeket és a kapacitásbeli problémákat. Sok segítséget jelentett a digitális csatornák térhódítása is a munkafolyamatokban és a kapcsolattartásban.
Intézmény
Pannon Egyetem
Kar
Tanszék
Pénzügy és Gazdálkodás Tanszék
Szak
A képzés szintje
alapképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | banki szolgáltatások, Budapest Bank (Budapest), Covid-19 járvány - koronavírus járvány, gazdaságélénkítés, hiteltörlesztési moratórium - hiteltörlesztési haladék, interjú, világjárvány - pandémia, ügyfélkapcsolat, Covid-19 - Koronavírus |
SWORD Depositor: | SWORD |
Felhasználói azonosító szám (ID): | SWORD |
Dátum: | 21 Szep 2021 13:04 |
Utolsó módosítás: | 05 Júl 2022 12:31 |
Actions (login required)
Tétel nézet |