Napjaink marketing trendjei és a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány brandépítő marketing terve

Flander Richárd (2021) Napjaink marketing trendjei és a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány brandépítő marketing terve. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of flander_richárd_2021jan.pdf] PDF
flander_richárd_2021jan.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Absztrakt (kivonat)

Mivel a marketing tevékenység a legtöbb vállalat számára létfontosságú kérdés manapság, szakdolgozatom fő témája napjaink marketing trendjei és ezek hatásai. Emellett tartalmaz egy általam készített brandépítésre irányuló marketing tervet a szakmai gyakorlati helyemmel, a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvánnyal a fókuszban. Szekunder kutatásomban bemutatom az aktuális marketinget és fogyasztókat érintő trendeket. Ismertetem a digitális marketing helyzetét, stratégiáit és eszközkészletét, amelynek legjelentősebb elemei a tartalommarketing, keresőmotor optimalizálás (SEO) és a kattintás alapú hirdetés (PPC). Ezen kívül kiemelem a közösségi média és a véleményvezérek (influenszerek) szerepét a hatékony online marketing stratégia részeként. Részletesen kitérek a szolgáltatásokat érintő változásokra, a szolgáltatások térnyerésének okaira, hangsúlyozva az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) fontosságát napjainkban. Bemutatásra kerül a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány, annak tevékenysége, mikro- és makro környezete helyzetelemzés alkalmazásával. Meghatározom a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány érintettjeit (stakeholdereit), céljait, valamint versenytársait. A primer kutatásom során egy online kérdőíves felmérést végeztem, amelynek a célcsoportja a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány ügyfelei és a nyugat-dunántúli régió mikro, kis-és középvállalkozói voltak. A kutatás célja az volt, hogy a kitöltők válaszainak segítségével pontosabb képet kaphatok a térség vállalkozóinak helyzetéről és szükségleteiről. Igényeikre fényt derítve jövőbeli fejlesztési javaslatokat szerettem volna megfogalmazni. A kérdőív kérdései a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítványra és a kitöltő személyek vállalkozásaira vonatkoztak. A felméréshez 62 személy járult hozzá válaszával. A primer kutatás eredményeinek bemutatása után különböző jövőbe mutató fejlesztési tanácsokat fogalmaztam meg a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány tevékenységét illetően, napjaink marketing trendjeit is szem előtt tartva. Ezt követően összegzem a dolgozat tartalmát és konklúzióit.

Intézmény

Pannon Egyetem

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Logisztika, Menedzsment Informatika Tanszék

Szak

gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Balázsné dr. Lendvai Marietta
Belső
főiskolai docens; Logisztika, Menedzsment Informatika Tanszék; GKZ
Gerencsér Hajnalka
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat
Kulcsszavak: márkaépítés - brandépítés, kérdőíves vizsgálat, marketing trend, vállalkozásfejlesztés, Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány (Zalaegerszeg)
SWORD Depositor: SWORD
Felhasználói azonosító szám (ID): SWORD
Dátum: 14 Szep 2021 10:08
Utolsó módosítás: 14 Szep 2021 10:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet