Flander Richárd (2021) Napjaink marketing trendjei és a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány brandépítő marketing terve. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.
PDF
flander_richárd_2021jan.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Absztrakt (kivonat)
Mivel a marketing tevékenység a legtöbb vállalat számára létfontosságú kérdés manapság, szakdolgozatom fő témája napjaink marketing trendjei és ezek hatásai. Emellett tartalmaz egy általam készített brandépítésre irányuló marketing tervet a szakmai gyakorlati helyemmel, a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvánnyal a fókuszban. Szekunder kutatásomban bemutatom az aktuális marketinget és fogyasztókat érintő trendeket. Ismertetem a digitális marketing helyzetét, stratégiáit és eszközkészletét, amelynek legjelentősebb elemei a tartalommarketing, keresőmotor optimalizálás (SEO) és a kattintás alapú hirdetés (PPC). Ezen kívül kiemelem a közösségi média és a véleményvezérek (influenszerek) szerepét a hatékony online marketing stratégia részeként. Részletesen kitérek a szolgáltatásokat érintő változásokra, a szolgáltatások térnyerésének okaira, hangsúlyozva az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) fontosságát napjainkban. Bemutatásra kerül a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány, annak tevékenysége, mikro- és makro környezete helyzetelemzés alkalmazásával. Meghatározom a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány érintettjeit (stakeholdereit), céljait, valamint versenytársait. A primer kutatásom során egy online kérdőíves felmérést végeztem, amelynek a célcsoportja a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány ügyfelei és a nyugat-dunántúli régió mikro, kis-és középvállalkozói voltak. A kutatás célja az volt, hogy a kitöltők válaszainak segítségével pontosabb képet kaphatok a térség vállalkozóinak helyzetéről és szükségleteiről. Igényeikre fényt derítve jövőbeli fejlesztési javaslatokat szerettem volna megfogalmazni. A kérdőív kérdései a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítványra és a kitöltő személyek vállalkozásaira vonatkoztak. A felméréshez 62 személy járult hozzá válaszával. A primer kutatás eredményeinek bemutatása után különböző jövőbe mutató fejlesztési tanácsokat fogalmaztam meg a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány tevékenységét illetően, napjaink marketing trendjeit is szem előtt tartva. Ezt követően összegzem a dolgozat tartalmát és konklúzióit.
Intézmény
Pannon Egyetem
Kar
Tanszék
Logisztika, Menedzsment Informatika Tanszék
Szak
A képzés szintje
alapképzés
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | márkaépítés - brandépítés, kérdőíves vizsgálat, marketing trend, vállalkozásfejlesztés, Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány (Zalaegerszeg) |
SWORD Depositor: | SWORD |
Felhasználói azonosító szám (ID): | SWORD |
Dátum: | 14 Szep 2021 10:08 |
Utolsó módosítás: | 14 Szep 2021 10:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |