A vevőelégedettség mérésének fontossága, a szolgáltató szektor egy speciális szegmensében, a MOBIL Járműipari és Logisztikai Szakkiállítás, Konferencia rendezvény– 2017, 2018 és 2019 években történt –megvalósulásának, elemző vizsgálata segítségével

Kaszás Blanka (2020) A vevőelégedettség mérésének fontossága, a szolgáltató szektor egy speciális szegmensében, a MOBIL Járműipari és Logisztikai Szakkiállítás, Konferencia rendezvény– 2017, 2018 és 2019 években történt –megvalósulásának, elemző vizsgálata segítségével. Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg.

[thumbnail of kaszás_blanka_2020máj.pdf] PDF
kaszás_blanka_2020máj.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájának, a Zalaegerszegen megrendezésre kerülő MOBIL Járműipari és Logisztikai Szakkiállítás, Konferencia szolgál alapul, melynek szervezésében három éven át jómagam is részt vettem. A koncepció egy évente visszatérő, regionális rendezvénysorozat megszervezése, mely a járműipari tesztpályára és a logisztikai központra épül és ahol koncentráltan jelennek meg a hazai és a földrajzilag közeli nemzetközi/regionális térség járműipari, logisztikai területek, a hozzájuk kapcsolódó iparágak és a folyamatos utánpótlást biztosító oktatási és kutatási intézmények szereplői és témakörei. Az esemény hagyományteremtő jelleggel első alkalommal 2017-ben valósult meg, majd a sikeres debütálást követően Zalaegerszeg Megyei Jogú Város vezetése a 2018-as rendezvény megszervezésének is bizalmat szavazott, ezt követően pedig 2019-ben szintén megvalósult az expo és konferencia. Ezen speciális szakmai kiállítás és konferencia szemszögéből igyekszem bemutatni a vevői elégedettség mérésének a fontosságát, érintve a vevői érték és szolgáltatás menedzsment témaköröket. Mivel a potenciális fogyasztók/érdeklődők köre nagyon széles, ezért szakdolgozatomban kiemelt hangsúlyt kap, azon szereplők részletes bemutatása, akik valamilyen módon érintettek MOBIL Zalaegerszeget illetően. Törekszem lépcsőzetesen ismertetni az egész rendezvényt, az ötlettől egészen az igazán apró részletekig. Volt szerencsém részese lenni az esemény megszületésének, majd folyamatosan látni az évenkénti fejlődést, növekedést. Ez ösztönzött arra, hogy alaposan megvizsgáljam, mik azok a tényezők amelyek befolyásolják a vevői elégedettséget, illetve ábrázolni és értékelni tudjam ennek alakulását, három év tekintetében. Az általam felállított hipotézis, miszerint „A MOBIL Járműipari és Logisztikai Szakkiállítás, Konferencia „fogyasztóinak” vevőelégedettsége összefüggésben van azzal, hogy a résztvevők mely – a dolgozatban vizsgált – szegmensből érkeztek az eseményre” beigazolódik. Ennek alátámasztását 1089 fő által kitöltött papír alapú kérdőív elemzése bizonyítja.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem (a GKZ 2016-2020 között keletkezett dolgozataihoz)

Kar

Gazdálkodási Kar Zalaegerszeg

Tanszék

Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék

Szak

gazdálkodási és menedzsment

A képzés szintje

alapképzés

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Palányi Ildikó, Dr.
Belső
főiskolai docens, Logisztika és Menedzsment Informatika Tanszék, GKZ

Mű típusa: diplomadolgozat
Kulcsszavak: MOBIL Járműipari és Logisztikai Szakkiállítás és Konferencia, fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség, járműipar - gépjárműipar, konferencia, szakkiállítás, szolgáltatás - szolgáltatások, szolgáltatásmenedzsment
SWORD Depositor: Felhasználók 13380 nem található.
Felhasználói azonosító szám (ID): Felhasználók 13380 nem található.
Dátum: 17 Jún 2020 18:02
Utolsó módosítás: 14 Jún 2021 18:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet